וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת אוהדי הפועל ת"א: ישליכו חולצות של ורמוט למגרש

האדומים, שאתמול הגיעו לאימון וקראו נגד רייכרט וגולדברג, העבירו את זעמם מכיוון רמון לזה של השחקן שעזב. המחאה מתוכננת לדקה ה-14 של המשחק מול רעננה (17:00, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל תל אביב בבלומפילד היה מול הפועל באר שבע בנובמבר השנה.

* מאז פתיחת הסיבוב השני בשבעה משחקים הפסידו האדומים שני משחקים, סיימו ארבעה בתיקו וניצחו אחד בלבד.

* בשלוש הופעות במדי רמת השרון בעונה שעברה מול הפועל רעננה לבן רייכרט יש שער אחד ובישול.

* הפועל רעננה עדיין לא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב בליגת העל.

* מאזן החוץ של רעננה (47% הצלחה), טוב יותר ממאזן הבית של הפועל תל אביב (40%).

* למעט האלופה מכבי תל אביב, רעננה ספגה הכי פחות שערים בליגת העל העונה - 15 שערים בלבד.

מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

הפועל תל אביב:

אוהדי הפועל תל אביב מתכננים את המחאה שלהם כנגד הפעולות האחרונות שנעשו במועדון. ראשי האוהדים קראו לכל מי שיש לו חולצה עם המספר 14 על הגב, החולצה שהייתה שייכת לגילי ורמוט, להביא אותה לאצטדיון היום לקראת המשחק. בדקה ה-14 מתכוונים האוהדים להשליך את החולצות הללו אל כר הדשא. מחאה נוספת צפויה להיות גם נגד חיים רמון, אולם נראה כי אם תחילה כל הכעס של הקהל הופנה כלפיו, הרי שבימים האחרונים הוא מכוון בעיקר לעברו של ורמוט.

תקרית מכוערת נרשמה אתמול (שישי) באימון, אליו הגיעו כמה עשרות אוהדים כדי למחות כנגד בן רייכרט ושון גולדברג. האוהדים האדומים זועמים על כך שהקבוצה קיבלה שחקנים בהשאלה ובעצם משביחה אותם עבור היריבה העירונית. שני השחקנים שהצטרפו השבוע לקבוצה כחלק מהעברתו של גילי ורמוט למכבי תל אביב זכו לקבלת פנים עוינת במיוחד מהאוהדים המוחים, שדרשו מהמאמן אלי כהן שלא ייתן להם לשחק, וצעקו להם: "צהובים מסריחים, מכביסטים לא יהיו פה".

לאחר מכן התגודדו האוהדים במעבר שבין מגרש האימונים לחדר ההלבשה, וחסמו את דרכי היציאה של השחקניםמ הדשא בצעקות "אתם לא יוצאים מפה". כהן ניסה לדבר עם האוהדים וגם היו"ר בארי בן זאב יצא לנסות להרגיע אותם, כשבהמשך הגיעו למקום חמש ניידות משטרה שפיזרה אותם מהמקום.

בעקבות התקרית פרסם המועדון הודעה בה נכתב: "אנו מבינים את כאבם של האוהדים לאור האירועים בימים האחרונים ואנו פועלים מסביב לשעון בכדי לשפר את המצב, הן מהבחינה הניהולית והן מהבחינה המקצועית. אבל אנחנו לא יכולים לעשות זאת לבד ואנו קוראים לכל אוהדי הפועל באשר הם להתאחד סביב הקבוצה דווקא ברגעים הללו. נבהיר, כי למועדון ישנה את האופציה להאריך את חוזיהם של שני השחקנים שהגיעו, ואם הם יצליחו מקצועית אנו נממש אותה כיוון שאין ברצוננו להשביח את שחקני היריבה העירונית שלנו".

בתוך כל הבלגן באימון אלי כהן ניסה גם לתרגל את ההרכב שיפתח מחר מול הפועל רעננה והוא שוב יעשה לא מעט שינויי. רייכרט וגולדברג צפויים לפתוח בהרכב הקבוצה במקומם של ליאור לוי ופיליפ מנה. הפועל גם תעבור לשחק עם שלושה בלמים כשמתן אוחיון יוסט למרכז ההגנה וישתף פעולה עם יורחן קולין וסארי פלאח. אברהם צ'קול ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב ויפתח כמגן הימני. בחלק ההתקפי רמזי ספורי יועדף על פני שגיב יחזקאל וישראל זגורי יתפוס את מקומו של ורמוט בהרכב.

הפועל תל אביב החתימה את הבלם הניגרי אובנימה איזואגבו (21), שהתאמן בקבוצה לאחרונה. איזואגבו שיכול לשחק גם כקשר אחורי, השתייך בעבר לסגל של נבחרת ניגריה עד גיל 20.

מאמן הפועל תל אביב אלי כהן. ברני ארדוב
הקהל נגד השחקנים שלו. אלי כהן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל רעננה

הפועל רעננה מגיעה לבלומפילד עם רצף מצוין של ארבעה נצחונות רצופים, שהזניקו את הקבוצה עד למקום החמישי, ואל עמדת זינוק מצויינת לתפוס מקום מפתיע בפלייאוף העליון, כשנותרו שישה משחקים בלבד לסיום הליגה הסדירה. למרות המצב בטבלה, ביקש חיים סילבס משחקניו להתרכז אך ורק במשחק נגד הפועל תל אביב, והזהיר שהאדומים יגיעו כמו חיה פצועה אחרי הדרבי ומאורעות השבוע האחרון, כדי להילחם על חייהם וכבודם.

סילבס צפוי לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בניצחון נגד אשדוד במחזור הקודם ולא צפוי לבצע שינויים. בצוות המקצועי הביעו סיפוק רב מהעובדה שעיסקת מכירתו של אנתוני וואקמה לא יצאה בסופו של דבר לפועל והחלוץ יישאר ברעננה לפחות עד סיום העונה. קשר הרכש משה אבוטבול שהגיע מקרית שמונה, כפי שפורסם השבוע לראשונה בוואלה! ספורט, ייכלל בסגל הקבוצה וימתין להזדמנות על הספסל. צמד הזמבים המגן עמנואל אמבולה והחלוץ אוואנס קאנגווה שחזרו מאליפות אפריקה, לא ייכללו בסגל.

אנתוני וואקמה שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
איך הוא יגיב להישארות? אנתוני וואקמה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: בן רייכרט

בסיטואציה בלתי אפשרית עבורו יחל הקשר מחר את חצי העונה שלו בהפועל תל אביב. רייכרט נמצא במלכוד, שכן בין אם הוא ישחק טוב ובין אם לא, הוא עשוי להסתבך או עם הקהל האדום או עם הקהל הצהוב. יש שיגידו שעדיף לו לזייף פציעה. בכל מקרה יהיה מעניין לראות מחר את הקשר ואיך כל הדברים מסביב ישפיעו על היכולת שלו.

הפועל רעננה: אנתוני וואקמה

החלוץ הניגרי כבר הגיע למשרדי הפועל באר שבע והיה על סף חתימה ביום האחרון של חלון ההעברות, אולם לשמחתם של אנשי הצוות המקצועי ברעננה, העיסקה פוצצה והוא נשאר בסופו של דבר עד לסיום העונה. כעת יהיה מעניין לראות כיצד יתפקד וואקמה במדי קבוצתו, אחרי שכבר היה רחוק דקות אחדות מלעבור למועדון גדול כפי שחלם מתחילת העונה.

עדכון ראשון: 6.2, 11:29

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 7000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully