וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "שיגידו מה שהם רוצים, כולם ראו מי קיבלה שריקות"

6.2.2015 / 9:40

יו"ר מכבי תל אביב לא מתרגש מטענות גלאטסראיי נגד השופטים: "הם עמדו על הקו כפול מאיתנו, אצלם אף אחד לא יצא בחמש עבירות". משיקולי בטיחות: אבטחה ליוותה את הצהובים לטיסה

one

לאחר דרמה שכללה איבוד יתרון מבטיח, הארכה ושלשת ניצחון מרהיבה של ג'רמי פארגו, מכבי תל אביב השיגה אמש (חמישי) ניצחון חוץ מול גלאטסראיי בתוצאה 94:97. פארגו רץ בסיום המשחק לחגוג עם חבריו, אך החגיגות על הפרקט נמשכו שניות בודדות בלבד: הקהל הטורקי הזועם החל לזרוק חפצים מכל הבא ליד לעבר הצהובים, כשאנשי הקבוצה הובהלו דרך המנהרה לחדרי ההלבשה. למרות שמיהרו למנהרה, מאמן הכושר אבי קובלסקי נפגע בראשו מחפץ שנזרק עליו. הצהובים יתלוננו להנהלת הירוליג על זריקת החפצים בסיום, שאף תופיע בדוח השופטים.

לא רק הקהל הטורקי זעם בסיום: המאמן ארגין עתמאן התווכח בסיום עם השופט לאמוניקה, ולאחר מכן תקף בתקשורת: "נשדדנו, זה ערב מביש ליורוליג. כל הזמן דופקים את גלאטסראיי. מחיתי כבר כמה פעמים, כבר נמאס לנו. אנחנו מתכוונים לערער על תוצאת המשחק ולדרוש את השעייתו של השופט". גם בחשבון הטוויטר הרשמי של גלאטסראיי פרסמו צילום כשלטענתם הזריקה של ארסלן הייתה צריכה להיחשב כסל.

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתרגש. מזרחי/ברני ארדוב

במכבי הגיבו הבוקר לטענות ולרצונם של הטורקים לערער על תוצאת המשחק. יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "אני לא יודע מה נאמר, אך הם יכולים להגיד מה שהם רוצים. זו זכותם. מי שמסתכל בווידאו של המשחק יודע בדיוק כנגד מי נשרקו השריקות, מי עמדו על קו העונשין כפול מאיתנו, ומי הקבוצה ששלושה שחקנים שלה יצאו בחמש עבירות".

לגבי זריקת החפצים בסיום והקריאות נגד ישראל שהושמעו במשחק אמר היו"ר: "האווירה במגרש שם לא נעימה. אנחנו יודעים שלפני שלושה משחקים נרצח שם אוהד של הכוכב האדום בלגרד".

על המשחק עצמו הוסיף מזרחי: "בדקות מסוימות לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו, וגרמנו לכך שהם יובילו, אך לאחר מכן סגרנו את הפער והובלנו גם אנחנו. גלא מהעונשין עשו נקודות. המשחק נכנס להארכה כשהיינו על המגרש ללא שלושה מהשחקנים הבולטים שלנו: סמית' לנדסברג ורנדל שיצאו בחמש עבירות, כשאצלם לא יצא אף שחקן. פארגו נתן שלשת ניצחון. זה חיפה על כמה איבודי כדור פזיזים שהיו לו, אבל כל אחד נתן במשחק הזה את הנשמה שלו. כמו לדוגמה לינהארט שהצליח לקלוע נקודת עונשין חשובה, ג'ו אלכסנדר שלקח את הריבאונד הכי חשוב של המשחק. כל אחד תרם מעט, אבל בסופו של דבר זה ניצחון חוץ מאוד מאוד חשוב".

משיקולי ביטחון הוחלט לטוס מיד בתום המשחק בטיסה לילית ארצה, כשהאבטחה הכבדה ליוותה את הצהובים גם לשדה התעופה. דווין סמית' סיכם: "ניצחון מאוד חשוב שלנו, כל הכבוד לפארגו שצלף את השלשה הגדולה עם הבאזר. עשינו המון טעויות היום ואנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים, בעיקר בהגנה. אנחנו שמחים על הניצחון, אבל חייבים לזכור שיש לנו עןד המון מה לשפר".

עוד באותו נושא

גלאטסראיי תדרוש משחק חוזר, עתמאן: "נשדדנו, בושה ליורוליג"

לכתבה המלאה
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
מפרגן לפארגו. סמית'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully