וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאטסראיי תדרוש משחק חוזר, עתמאן: "נשדדנו, בושה ליורוליג"

הטורקים זועמים מהתעלמות השופטים מחסימה בלתי חוקית שאלכס טיוס ביצע בשניות הסיום באיסטנבול. המאמן התעמת עם השופט ותקף: "להשעות אותו מיידית". בטוויטר הרשמי צייצו: "סקנדל ענק"

one

האשמות קשות בגלאטסראיי לאחר ההפסד הדרמטי אמש (חמישי) למכבי תל אביב. הטורקים, בראשותו של המאמן ארגין עתמאן, טוענים כי היו ראויים לשתי נקודות במהלך ההתקפה האחרון שלהם, 14 שניות לסיום ההארכה, בו אלכס טיוס חסם את אנדר ארסלן, ספק באופן לא חוקי. מיד לאחר הבאזר, נראה עתמאן כשהוא שועט לעבר השופט הראשי והנודע לשמצה לואיג'י לאמוניקה, שפסק כי החסימה חוקית ואפשר לג'רמי פארגו לקלוע את השלשה המנצחת זמן קצר לאחר מכן.

אחר כך, במסיבת העיתונאים, עתמאן פרק את כל התסכולים. "נשדדנו, זה ערב מביש ליורוליג. כל הזמן דופקים את גלאטסראיי. לא ייתכן שהליגה הזו רק בולעת את הכסף של הכדורסל הטורקי, ורק דופקת את הקבוצות שלו בכל פעם מחדש. מחיתי כבר כמה פעמים, כבר נמאס לנו. אין שום הגיון בכך שהספונסר הראשי של הליגה הוא חברה טורקית, ואיכשהו הקבוצות הטורקיות הן תמיד הקורבן. נלחמנו כמו אריות, אבל השופט גזל ממנו את הניצחון. אנחנו מתכוונים לערער על תוצאת המשחק ולדרוש את השעייתו של השופט".

מאמן גלאטסראיי ארגין עתמאן. GettyImages
לא נרגע. עתמאן/GettyImages

גם גורמים רשמיים אחרים בגלאטסראיי התקשו לעכל את ההפסד. בחשבון הטוויטר הרשמי של גלאטסראיי פרסמו הוכחה מצולמת, כביכול, לכך שהזריקה של ארסלן הייתה צריכה להיחשב כסל, תחת ההאשטאג "שערוריית שיפוט ביורוליג" (#EuroleagueRefereeScandal). ההאשטאג, אגב, הוצף תוך זמן קצר בתגובות של אוהדים טורקים זועמים, שאף הם דרשו משחק חוזר ותבעו את השעייתו המיידית של לאמוניקה.

גם האוהדים הטורקים ששהו באולם איבדו את העשתונות: לאחר זריקת הניצחון של פארגו והשריקה לסיום נמלטו שחקני מכבי תל אביב לחדרי ההלבשה, כשהאוהדים הטורקים העצבניים זרקו חפצים לפרקט. אלופת אירופה תתלונן ליורוליג, בעוד מאמן הכושר אבי קובלסקי אף נפגע בראשו.

עוד באותו נושא

94:97 מדהים למכבי תל אביב על גלאטסראיי אחרי הארכה

לכתבה המלאה

ובינתיים הצהובים חגגו, וג'רמי פארגו, שסיפק סל ניצחון בלתי נשכח, אמר בסיום: "אני הכי גאה בעולם בחבריי לקבוצה ובדרך שהם לחמו כל המשחק. היו רגעים שהיינו לגמרי מחוץ למשחק ואני לוקח על כך אחריות מלאה כי עשיתי הרבה טעויות. למזלי יש לי חברים נהדרים בקבוצה הזאת והם חיפו עלי ברגעים הקשים והצליחו להרים אותי. ניצחון חוץ גדול שלנו, היינו זקןקים לו מאוד. חשוב להבהיר שאף אחד לא נתן לנו את המשחק הזה במתנה. נלחמנו עליו חזק, לא נשברנו ובסוף עשינו את זה כמו שאנחנו יודעים. יאללה מכבי!"

"היה משחק קשה מאוד", אמר גיא גודס בסיום. "הם חסרו שני שחקני מפתח וידענו שהאחרים יתעלו. לא היינו חדים בהגנה וספגנו המון סלים קלים ואין לזה תירוץ. נפלנו לפיגור אבל פעם נוספת השנה שהראינו אופי וידענו לחזור, בעיקר עם דקות גדולות של דווין סמית' ותרומה של סילבן לנדסברג. בסוף זה היה ג'רמי פארגו, הוא תמיד נמצא שם ברגע הקריטי. העיקר שאנחנו חוזרים הביתה בריאים, שלמים ועם ניצחון".

שמעון מזרחי הוסיף: "מקום מאוד קשה ולא פשוט לשחק בו, עם המון קריאות שנשמעו נגד ישראל. הקבוצה ידעה לכפר על השגיאות הרבות שעשתה בהגנה. זה בהחלט מעודד לחזור מכאן עם ניצחון כזה חשוב. חזרנו עם מהלך נהדר של לנדסברג ודווין עשה עבודה גדולה עם השלשות והחדירות".

אבי קובלסקי מאמן הכושר של מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
פגיעת הראש של קובלסקי/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully