וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונפלייה: דודי סלע הודח בסיבוב השני

המדורג במקום ה-87 בעולם הפסיד 7:6 (1), 6:2 לדניס איסטומין האוזבקי, המדורג 61, שישחק נגד רישאר גאסקה ברבע הגמר. הישראלי יזכה ב-20 נקודות דירוג

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
הצליח להישאר בעניינים רק במערכה הראשונה. סלע/AP

דודי סלע נעצר הערב (חמישי) בסיבוב השני של טורניר מונפלייה מסבב ה-250 של ה-ATP. הישראלי, שהגיע עד לסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה ונעצר אצל רפאל נדאל, הפסיד 7:6 (1), 6:2 לדניס איסטומין. המדורג 87 בעולם ייקח איתו 20 נקודות דירוג ו-7,655 יורו בעקבות ההדחה. איסטומין, שמדורג 61 בעולם ושישי בטורניר, יפגוש ברבע הגמר את רישאר גאסקה הצרפתי הנהדר, שניצח 3:6, 6:7 (6) את בן ארצו לוקא פויאה.

סלע דווקא פתח מצוין את המשחק והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון, שהיה ארוך במיוחד. סלע גם שמר על ההגשה שלו ועלה ל-0:2 והייתה לו אפילו אפשרות שבירה במשחקון ארוך מאוד, אבל האוזבקי הצליח לשמור על ההגשות ולצמק ל-2:1. בסופו של דבר, איסטומין הצליח גם להשיג את השבירה בחזרה ולאזן ל-4:4, והמערכה השנייה הלכה לשובר שוויון. אל שובר השוויון סלע כבר לא ממש הגיע, הפסיד את חמש הנקודות הראשונות ובסופו של דבר הפסיד בו 7:1. המערכה השנייה הייתה שייכת כבר לאיסטומין באופן מוחלט, הוא השיג שתי שבירות והמשיך כל הדרך ל-2:6 במערכה השנייה ו-6:7 (1), 2:6 על סלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully