וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ורדן פארמר נמצא על סף חתימה בדרושפאקה הטורקית"

דיווח: הגארד בן ה-28, ששיחק העונה 36 פעמים במדי לוס אנג'לס קליפרס שממנה שוחרר, מתקרב לקבוצה שנמצאת במקום השני בטורקיה. האמריקאי שיחק בעבר באנאדולו אפס

גארד אפס אנדולו ג'ורדן פארמר. GettyImages
ג'ורדן פארמר במדי אפס. חוזר לטורקיה/GettyImages

האם ג'ורדן פארמר בדרך חזרה לליגה הטורקית? על פי דיווח ב'ספורטנדו', אקס מכבי תל אביב בן ה-28 נמצא על סף חתימה בדרושפאקה הטורקית, הנמצאת במקום השני בליגה המקומית, נקודה אחת פחות מקבוצתו הקודמת של האמריקאי, אנאדולו אפס, שמוליכה את הטבלה. פארמר כזכור, שיחק כבר בטורקיה, במדי אפס, כשחתם בעונת 2012/13 על חוזה לשלוש עונות השווה 15 מיליון דולרים.

לפני מספר שבועות פארמר שוחרר מקבוצתו לוס אנג'לס קליפרס, והוא החל במסע חיפושים אחר קבוצה שתקלוט אותו. העונה הוא לקח חלק ב-36 משחקים, כשהוא קולע 4.6 נקודות בממוצע למשחק, קוטף 1.2 ריבאונדים ומוסר 1.9 אסיסטים. כעת נראה כי הוא מצא את היעד החדש, ועל פי אותו דיווח הוא אמור לחתום על החוזה בקבוצה בתוך מספר שעות. אם הוא אכן יצטרף לדרושפאקה, פארמר יפגוש את לין גריר האמריקני, לו עבר מפואר יחסית בכדורסל האירופי, את ג'אמון גורדון, ששיחק בין היתר בגלאטסראיי ובאולימפיאקוס וכן את ארווין דאדלי, ששיחק בעונת 2004/05 במכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully