וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון בשגעון - שלב הסיכומים: כל הנתונים, כל המספרים

אנגליה המשיכה להוציא הכי הרבה כסף, גרמניה השתחלה למקום השני, בצרפת הייתה צניחה משמעותית ולעומת זאת, ספרד ואיטליה מתאוששות. פיפ"א פרסמה את סיכום חלון ההעברות של החורף

שחקן צ'לסי חואן קואדרדו. עמוד הטוויטר של צ'לסי, אתר רשמי
קואדרדו הגיע לצ'לסי/אתר רשמי, עמוד הטוויטר של צ'לסי

חלון ההעברות של ינואר בכדורגל האירופי מאחורינו ובפיפ"א התפנו לסכם את החגיגה מבחינת מספרים. בארגון הציגו היום (חמישי) את הנתונים מההעברות בחמש המדינות הבכירות בכדורגל האירופי (אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה וספרד).

בסך הכול, 423 שחקנים חדשים הגיעו בחורף הזה אל חמש המדינות הללו בהעברות בינלאומיות שונות. 80 אחוז מאותן העברות הם של שחקנים שהגיעו מחוץ לאחת מחמש המדינות המדוברות. מדובר בעלייה של שמונה אחוזים ביחס לשנה שעברה. הסכום שהוציאו הקבוצות במדינות הללו על רכש בחלון של החורף עמד על 450 מיליון דולר, עלייה עצומה של 31 אחוזים ביחס לשנה שעברה.

אנגליה נותרה באופן צפוי המדינה בה בוזבז הכי הרבה כסף, 166 מיליון דולר בסך הכול (עלייה של 16 אחוזים מהשנה שעברה). בסך הכול, 126 שחקנים הגיעו בהעברות בינלאומית ו-138 שחקנים שוחררו. לראשונה מזה חמש שנים בחלון ההעברות של החורף, גרמניה השתחלה למקום השני עם 116 מיליון דולר, יותר מכפול מהשנה שעברה (56 מיליון). 91 שחקנים חדשים הגיעו, 57 שוחררו.

ההוצאות של הקבוצות בצרפת לעומת זאת, צנחו ב-52 אחוז ביחס לחלון החורף של השנה שעברה ועמדו על 28 מיליון דולר "בלבד". בספרד הוציאו 85 מיליון (עלייה של 58 אחוזים) ובאיטליה, 54 מיליון (עלייה של 74 אחוזים).

הגיל הממוצע של שחקנים שהגיעו במסגרת אותן העברות בחורף עומד על 23 שנים וחודש (ממוצע צעיר בחודש מזה של שנה שעברה). 54 מהשחקנים שעברו היו בריטים, 42 ספרדים ו-30 צרפתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully