וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל הובסה 3:0 גם מול בלגיה

בדרך למקום האחרון ולקרב ההישרדות? פושקנבסקי נוצחה 6:0, 6:3 מול ואן אויטבאנק, גלושקו הפסידה 6:3, 6:2 לוויקמאייר. פאר עלתה בזוגות וביחד עם גלושקו הובסה 6:1, 6:3 מול ואן אויטבאק ומסטאך

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ניר קידר
שתי תבוסות כואבות. גלושקו/ניר קידר

נבחרת הפדרציה של ישראל המשיכה היום (חמישי) במשחקיה במסגרת בית ד' של הבית האירופי/אפריקאי מספר אחת בגביע הפדרציה. אחרי ה-3:0 לקרואטיה בהתמודדות הראשונה, קיוו בנבחרת להיראות קצת טוב יותר מול בלגיה, אבל הפעם זה אפילו נראה רע יותר. ישראל הובסה 3:0 גם על ידי בלגיה.

יוליה גלושקו (146 בעולם) לא הקשתה במיוחד על יאנינה ויקמאייר (66) והפסידה לה 6:3, 6:2. זאת לאחר שבמשחק הראשון הפסידה אלונה פושקרבסקי, המדורגת 1,148 בעולם, 6:0, 6:3 לאליסון ואן אויטבנק, שנמצאת במקום ה-102 בעולם. אל משחק הזוגות עלתה שחר פאר ושיתפה פעולה עם גלושקו, אבל גם זה לא בדיוק הועיל לנבחרת שהובסה 6:1, 6:3 לוואן אויטבאנק ואן סופי מסטאך.

מחר תשחק ישראל מול לטביה והיא חייבת לנצח אותה ורצוי שגם 0:3, אחרת היא תסיים במקום האחרון בבית ותישלח אחר כבוד להתמודדות על הישרדות בבית מספר אחת. מהבית המקביל צפויה להגיע כיריבה במקרה כזה הונגריה המארחת והחלשה או אוסטריה.

פושקרנקו, שמעולם לא שיחקה בגביע הפדרציה לפני כן ומשתתפת במשחקים בשל היעדרותה של דניז חזניוק שלא זכתה לזימון, לא ממש הצליחה להסתגל ליכולות של הבלגית בת ה-20. ואן אויטבנק שיחקה באליפות אוסטרליה והודחה כבר בסיבוב הראשון על ידי סרינה וויליאמס 6:0, 6:4, אך נתנה לה פייט רציני מאוד במערכה השנייה. מול פושקרנקו, הבלגית לא ממש התקשתה ועלתה ליתרון קליל ומהיר של 0:6, 0:3. הישראלית הצליחה לקחת משחקון ואפילו שברה כשוואן אויטבנק הגישה למשחק ב-1:5 והצליחה להשיג עוד משחקון, אבל זה כבר היה מעט מדי ומאוחר מדי ועמוק בתוך הגארבג' טיים. פושקרנקו עדיין לא שייכת לרמות האלה.

גלושקו פתחה בצורה סבירה יחסית והצליחה לחזור ל-2:2 אחרי שפיגרה 2:0. למרות זאת, האיכות של ויקמאייר הייתה יותר מדי בשביל גלושקו וזכתה במערכה הראשונה עם 3:6. המערכה השנייה כבר הייתה יותר חד צדדית והבלגית שייטה ל-2:6 קליל בדרך לניצחון לה ולבלגיה בהתמודדות כולה.

שחר פאר ויוליה גלושקו שיחקו בזוגות ביחד ונראו רע מאוד, בדרך להפסד 6:1, 6:3 לאן סופי מסטאך ו-ואן אויטבאנק. בסיום זה 0:3.

שחר פאר טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
זה לא זה. פאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully