וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-50 מיליון איש קבעו: טורס - ההעברה המוצלחת של ינואר

מי היה מאמין? החלוץ הספרדי המושמץ, שעבר לאתלטיקו מדריד ממילאן, זכה לכבוד גדול באתר של אופ"א, בסקר שנערך רגע לאחר סגירת החלון. בוני שני, דומביה שלישי ולאן הגיע שורלה?

פרננדו טורס אתלטיקו מדריד מול ברצלונה. רויטרס
פרננדו טורס מול ברצלונה. חוזר לעצמו?/רויטרס

אוהדי צ'לסי ואוהדי מילאן ירצו לשכוח מהר מאוד את התקופה שבה פרננדו טורס שיחק בקבוצתם. החלוץ הספרדי בן ה-30, שעבר לבלוז ב-2011 תמורת 50 מיליון ליש"ט מליברפול, כבש 20 שערים בלבד ב-110 הופעות, זאת לעומת 65 שערים ב-102 הופעות במדי הסקאוזרס. בתקופה במילאן אגב, הוא כבש שער בודד, ולכן, ביום שהתקבלה ההודעה על הטרייד בין מילאן לבין אלטיקו, הכולל מעבר של טורס לספרד ושל אלסיו צ'רצ'י למילאנו, אוהדי הרוסונרי לא ידעו את נפשם מרוב אושר.

כעת מסתבר שיכול להיות שאותם אוהדים שמחו קצת מוקדם מדי. בסקר שנערך באתר הרשמי של אופ"א, נבחר טורס, על ידי יותר מ-50 מיליון גולשים, להעברה המוצלחת של חודש ינואר. החלוץ אמנם טרם כבש במסגרת הליגה הספרדית, אך בגביע יש לו כבר שלושה שערים בארבע הופעות, במפגשים מול ריאל מדריד וברצלונה.

מי שהגיע למקום השני הוא חלוץ חוף השנהב, ווילפריד בוני, שעבר מסוונסי למנצ'סטר סיטי תמורת 25 מיליון ליש"ט. סיידו דומביה, שעבר מצסק"א מוסקבה לרומא תמורת 16 מיליון דולר הגיע למקום השלישי והמכובד, שרדאן שאקירי שהגיע לאינטר מבאיירן מינכן רביעי ואת המקום החמישי נועל אנדרה שורלה, שעבר ברגע האחרון מצ'לסי לוולפסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully