וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ודורטמונד חזרו לנצח, וולפסבורג ודה ברוין להטו

הבווארים עשו את שלהם עם 0:2 בחוץ על שטוטגרט עם שערים גדולים של רובן ואלאבה. דורטמונד סוף סוף מחייכת עם 0:3 בפרייבורג, צמד לאובמיאנג. הבלגי כבש צמד, הזאבים טיילו ל-0:3 על הופנהיים

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
איזה שער ענק. רובן/GettyImages

המחזור ה-20 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם ה-0:1 של שאלקה על מנשנגלדבאך ונמשך היום עם דרמות ומשחקים ענקיים. באיירן מינכן חזרה לנצח עם 0:2 בשטוטגרט. בורוסיה דורטמונד רשמה ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים ברציפות עם 0:3 בחוץ על פרייבורג. וולפסבורג עם אנדרה שורלה וקווין דה ברוין הנהדרים הביסה 0:3 את הופנהיים. הרטה ברלין הפתיעה עם 0:2 בחוץ על מיינץ. קלן סיימה שוב ב-0:0, הפעם מול פאדרבורן. המבורג ניצחה 1:2 ורשמה ניצחון שני ברציפות לראשונה מאז אפריל 2013, אז ניצחה 1:2 במיינץ ו-1:2 את פורטונה דיסלדורף.

seperator

שאלקה - מנשנגלדבאך 0:1

אחרי התיקו הפנטסטי שהשיגו באמצע השבוע מול באיירן מינכן, שאלקה הוכיחה שהיא מצליחה להסתדר, גם בשישי, ללא קלאס יאן הונטלאר המורחק. הניצחון מעלה אותה למקום השלישי עם משחק חמישי ברציפות ללא הפסד, ופתאום רוברטו די מתיאו רואה את וולפסבורג השנייה רחוקה ממנו בסך הכול ארבע נקודות. גלדבאך, שרשמה שני ניצחונות רצופים אחרי החזרה מפגרת החורף, מאבדת את המקום השלישי.

איבוד כדור בחלק האחורי של האורחים סידר לשאלקה את שער היתרון בדקה העשירית כאשר קווין פרינס בואטנג הגביה נהדר מהאגף ומצא את טרנקילו בארנטה, שהמשיך מקרוב. שבע דקות חלפו ומנשנגלדבאך הייתה קרובה לשוויון כאשר הכדור יועד לכיוונו של מקס קרוזה שהיה במצב של שער בטוח, אבל ברגע האחרון זה הורחק לקרן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני שאלקה חוגגים שער. GettyImages
כבשו והלכו לישון. שחקני שאלקה חוגגים כבר בדקה העשירית/GettyImages

שטוטגרט - באיירן מינכן 2:0

אחרי שני משחקים ברציפות ללא ניצחון, חזרה הקבוצה של פפ גווארדיולה לעצמה ועשתה את זה במרצדס בנץ ארנה. באיירן מינכן ניצחה 0:2 את שטוטגרט בחוץ ושמרה על פער של שמונה נקודות בפסגה.

באיירן עלתה ליתרון בדקה ה-41 לאחר שאריאן רובן פרץ באגף ימין, העביר למיטשל וייזר הצעיר, שהחזיר לו. ההולנדי חדר לרחבה ושחרר בעיטה פנטסטית לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 לאלופה. השער ה-12 של ההולנדי המצוין בבונדסליגה העונה. בדקה ה-50 כבשה באיירן את השני ועוד איזה כבשה. דויד אלאבה בעט כדור חופשי מ-25 מטר היישר לחיבורים של סוון אולרייך, שנותר חסר אונים מול הטיל הזה, 0:2.

וולפסבורג - הופנהיים 0:3

הקבוצה של דיטר הקינג ממשיכה במומנטום הנהדר שלה. אנדרה שורלה, הרכש הטרי שעלה 32 מיליון יורו, רשם הופעת בכורה במדי וולפסבורג ובישל את הראשון כבר בדקה השלישית לבאסט דוסט. שורלה בעט כדור אדיר למשקוף בדקה ה-28 ודה ברוין הנפלא דחק פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק ולשמור על הזאבים במרחק של שמונה נקודות מבאיירן.

הזאבים כבשו את הראשון כבר בדקה השלישית כשהמבשל היה לא אחר מאשר אנדרה שורלה, שמצא את באסט דוסט, שבעט את זה פנימה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-28 הגיע השני כשטיל אדיר של שורלה מצא את המשקוף, קווין דה ברוין הגיע ראשון אל הכדור החוזר ונגח אותו פנימה כדי לקבוע 0:2. שער שמיני לבלגי בבונדסליגה העונה ורביעי בשלושת המחזורים האחרונים מאז החזרה מהפגרה. בדקה ה-84 כבש דה ברוין את השלישי ועוד איך כבש. דוסט הכניס לו כדור עומק והבלגי האדיר שלח טיל מ-20 מטר קו אלכסוני פנימה, 0:3. דה ברוין עם 9 ו-11 בישולים העונה בבונדסליגה. איזה שחקן.

פרייבורג - דורטמונד 3:0

5 בדצמבר 2014. זו הייתה הפעם האחרונה בה הצליחה הקבוצה של יורגן קלופ לנצח במשחק ליגה. היום, דורטמונד חזרה לחייך, שחררה הרבה לחץ ואפילו ברחה מהמקום האחרון עם ניצחון ליגה ראשון אחרי חמישה משחקים ברציפות. דורטמונד נראתה נהדר וניצחה 0:3 את פרייבורג בחוץ, כשפייר אמריק אובמיאנג כובש צמד ומבשל את הראשון למרקו רויס.

השוורצגלבן עלו ליתרון בדקה התשיעית. פייר אמריק אובמיאנג ניצל טעות בהגנה והחזרה רעה של אחד המגנים לשוער, פרץ קדימה והשאיר למרקו רויס, שהגיע מאחור, ובעט מול שער ריק פנימה את ה-0:1. דורטמונד מצאה את השני בדקה ה-56 כשאילקאי גונדואן חילץ כדור במרכז השדה ושלח מסירת עומק נהדרת לפייר אמריק אובמיאנג. הגאבוני עבר את השומר שלו ומול בורקי בעט פנימה את ה-0:2. הקבוצה של יורגן קלופ כבשה את השלישי בדקה ה-72 לאחר מהלך קבוצתי נהדר, שנגמר במסירת רוחב של שינג'י קגאווה לאובמיאנג, שבעט פנימה בנגיעה את ה-0:3.

מרקו רויס שחקן דורטמונד. Michael Kienzler, GettyImages
רויס ודורטמונד שוב חוגגים/GettyImages, Michael Kienzler

משחקים נוספים:

מיינץ - הרטה ברלין 2:0
להרטה: יינס הגלר (35), קוי ברנס (42), פביאן לוסטנברגר הורחק (58), למיינץ: לוריס קאריוס הורחק (32)

קלן - פדרבורן 0:0

המבורג - האנובר 1:2
להמבורג: מרסלו (עצמי, 26), מארסל יאנסן (50), להאנובר: ארתור סוביך (66)

קווין דה ברוין שחקן וולפסבורג. Stuart Franklin, GettyImages
איזה כוכב. דה ברוין/GettyImages, Stuart Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully