וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט וגאנה העפילו לגמר אליפות אפריקה

הכוכבים השחורים ייאבקו בחוף השנהב על התואר אחרי ניצחון 0:3 על המארחת גינאה המשוונית. ג'ורדן אייוו (42, פנדל), ווקאסו (45+1) ואנדרה אייוו (75) כבשו, המשחק הופסק ליותר מחצי שעה בגלל בלגן ביציעים

אברהם גרנט ונבחרת גאנה רשמו הערב (חמישי) הישג ענק והעפילו לגמר אליפות אפריקה אחרי ניצחון 0:3 על המארחת גינאה המשוונית. ג'ורדן אייוו כבש את השער הראשון בפנדל בדקה ה-42, מובארק ווקאסו הכפיל, דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה ואנדרה אייוו השלים את הקונצרט בדקה ה-75. שמונה דקות לסיום, המשחק הופסק למשך דקות ארוכות לאחר השתוללות של אוהדי גינאה המשוונית ביציעים, אבל גם זה לא הפריע לגאנה לחגוג העפלה תשיעית בתולדותיה לגמר המפעל, ראשונה מאז 2010. כעת מחכה לה משחק גדול ביום ראשון (21:00) מול חוף השנהב על הגביע.

גאנה לא ממש הבריקה בשלב הבתים, אבל מרגע שעברה אותו, משהו אצלה השתחרר. ברבע הגמר הכוכבים השחורים דרסו את גינאה והפעם הם לא השאירו לשופט שום מקום להעניק מתנות למארחת כמו זו שסידרה לגינאה המשוונית ניצחון על טוניסיה בשלב הקודם. ההיפך הוא הנכון ודווקא גאנה הייתה זו שנהנתה מפנדל גבולי משהו, שלוש דקות למחצית, מה שהתחיל כבר מאותו רגע להרגיז את השחקנים ואת הקהל. ג'ורדן אייוו כבש את שער היתרון, כמה דקות חלפו ועוד לפני השריקה להפסקה מובארק ווקאסו חתם מתפרצת קטלנית עם השני ודי סגר עניין. רבע שעה לסיום, אנדרה אייוו קבע 0:3 ושם כבר החל הבלגן ביציעים, שהוביל להפסקת המשחק למשך יותר מחצי שעה. אוהדי גאנה הועברו מהיציע שלהם תחת מטח חפצים כבד והשחקנים נותרו עומדים על כר הדשא, עד שהבלגן נרגע מעט והמשחק הגיע לסיומו.

דידייה דרוגבה מספר בראיון בלעדי על יחסיו עם אברהם גרנט

אברהם גרנט ושחקני נבחרת גאנה חוגגים. רויטרס
הגנאים חגגו כל הדרך לגמר/רויטרס
כוחות שיטור סביב שחקני נבחרת גאנה. רויטרס
איזה בלגן/רויטרס

הרכבים

גינאה המשוונית: פליפה אובונו, דניאל אבוי, דיוסדאדו אמבלה, רוי דה גרסיה, רובן בלימה, קיקה, ויירה אלונג, איבן זרנדונה, חאבייר בלבואה, אמיליו אנסואה, אדו.

נבחרת גאנה: ראזאק ברימה, הריסון אפול, ג'ון בוי, ג'ונתן מנסה, עבדול רחמן באבה, אפריי אקוואה, ווקאסו מובארק, אנדרה אייוו, כריסטיאן אטסו, קווסי אפייה, ג'ורדן אייוו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהד גינאה המשוונית באליפות אפריקה. AP
האוהד הזה בהחלט שמח/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully