וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבה "עשיתי את ג'וליאן אדלמן", והורחקה מכל הברים בבוסטון

צעירה שפרסמה בטינדר צילום שלה בסיטואציה אינטימית עם כוכב הפוטבול שזכה בסופרבול הותקפה ברשתות, ובבוסטון החליטו: היא לא נכנסת לאף בר. מאוחר יותר היא התנצלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס יצאה אתמול (רביעי) בבוסטון לתהלוכת ניצחון. הבירה נשפכה כמים, אבל מי שספק אם נהנתה ממנה היא צעירה בעלת הכינוי "סברינה דודיש", שהעלתה בטינדר תמונה שלה כשמאחוריה ישן כוכב הפטריוטס ג'וליאן אדלמן. "הרגע ז...תי את ג'וליאן אדלמן", כתבה סברינה - ובבוסטון מצאו דרך להענישה על כך שביזתה את האיש שתפס להם את הכדור המנצח בסופרבול.

בברים בעיר כבר הודיעו כי סברינה לא תורשה להיכנס לאף מקום בילוי בעיר. מייקל וינטר, מהיחצ"נים המובילים של חיי הלילה בבוסטון, כתב בפייסבוק: "בכל שנותיי בתעשייה לא הכנסתי איש לרשימה השחורה. את ברשימה השחורה. אני בטוח שאני מדבר בשם כל תושבי העיר, את לא רצויה פה". מאוחר יותר הוא הסיר את הפוסט והתנצל.

סברינה התנצלה אף היא: "הייתי שיכורה ולא ידעתי מה אני עושה. זו טעות שלא אוכל לקחת חזרה". עם זאת, היא פקפקה באפשרות שתישאר לא רצויה לנצח: "אני מאמינה שיסלחו לי, חוץ מזה יש לי חברים והם ידאגו להכניס אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully