וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עידן ורד ומדו קמארה התעמתו ונזרקו מהאימון

5.2.2015 / 16:00

השניים דחפו זה את זה במהלך משחקון פנימי, השחקנים הפרידו ביניהם. מחיפה נמסר: "קורה. הם ישרו את ההדורים". מדו תורגל וצפוי לפתוח מול עכו. שכטר הוצג: "בטוח שהמועדון יחזור לצמרת"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: טל רזניק
שחקני מכבי חיפה איתי שכטר, אברהם פאס. אדריאן הרבשטיין
מתרגל למדים הירוקים. איתי שכטר/אדריאן הרבשטיין

אחרי חלון ההעברות הסוער שעבר עליה ואחרי שהתבשרה אתמול (רביעי) על עונש הרדיוס שהוטל עליה, מכבי חיפה ערכה היום מסיבת עיתונאים מיוחדת שבה היא הציגה את איתי שכטר. החלוץ שהגיע מנאנט כבר ערך בדיקות רפואיות במועדון, ערך אימון בכורה וצפוי לערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו כבר ביום שבת מול הפועל עכו.

במהלך האימון היום התרחש עימות בין מדו קמארה לעידן ורד. השניים החליפו דחיפות במהלך משחקון שנערך לאחר מאבק על כדור. שאר השחקנים הפרידו ביניהם והמאמן מרקו בלבול הורה לשניים לרדת מהאימון ושלח אותם לחדר ההלבשה. במועדון לא מתכוונים להעניש את השניים ומדו אף תורגל בהרכב וצפוי לפתוח בשבת מול הפועל עכו.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "בכדורגל לעיתים ישנם אימונים אובר-אגרסיבים. כזה היה היום. בתום האימון ישרו השניים את ההדורים". גורם בחיפה אמר: "לא מתכוונים לעשות עניין גדול. אלה דברים שקורים כל הזמן. כנראה ששחקנים פה כבר לא אפאטים למצב".

עונש רדיוס למכבי חיפה בשל אירועי המשחק מול באר שבע

איתי שכטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
התקבל בחמימות. שכטר/אדריאן הרבשטיין
אברהם פאס שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אברהם פאס/אדריאן הרבשטיין

שכטר הנרגש אמר במסע"ת: "אני מאוד מתרגש ומאוד שמח להגיע למועדון כמו מכבי חיפה. אני תושב הצפון וחיפה היא הקבוצה שגדלתי עליה. ברגע שקיבלתי את ההצעה ממכבי חיפה לא היתה לי התלבטות. אני מודה למועדון על המאמצים שהם עשו להביא אותי. מרקו בלבול עשה את הכל כדי שאגיע לפה ואני מקווה שנצא לדרך חדשה".

"אני בטוח שלאורך זמן המועדון הזה יהיה בצמרת. גם למכבי והפועל תל אביב היו תקופות פחות טובות. אני מבטיח שמכבי חיפה תחזור לצמרת בקרוב".

שכטר הוסיף: "אני יודע שיש הרבה ציפיות ממני ומאלירן עטר ומקווה שנחזיר את המועדון הזה בחזרה לימים היפים שלו. באופן אישי אני מרגיש טוב, בחודש וחצי האחרונים היתה לי קצת נסיגה כי גם שם הבינו שאני רוצה לעזוב. אני מרגיש טוב ורעב לשחק. בסופו של דבר המאמן יחליט אם אשחק".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חייב ניצחון מול עכו. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין
איתי שכטר שחקן מכבי חיפה לצד חן עזרא, עידן ורד. אדריאן הרבשטיין
שעשע את החברים באימון/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול התייחס למצב הקבוצה: "אני לא אוהב את מאזן הספיגה וההבקעה שלנו ובגלל זה עשינו את השינוי. נצטרך לחבר את כל השחקנים החדשים שהגיעו. אנחנו עובדים קשה באימונים כדי לעשות את זה ואני בטוח שהכל יידבק".

על אלירן עטר: "היה לו חוסר מזל עם הפציעה שלו. עשינו לו בדיקות מעמיקות ואני שמח שהיום הוא חוזר לאימונים. מקווה שבמהרה נראה אותו במגרשים". על המשחק הקרוב מול עכו: "אני חושב שאנחנו צריכים להתעסק בעיקר בעצמנו ולחשוב איך אנחנו משפרים את היכולת. אני בטוח שאם נשחזר את האינטנסיביות גם נביא נקודות".

על החזרתו לסגל של אביחי ידין: "אחרי שהוא לא התאמן חצי שנה באופן סדיר אביחי נראה טוב באימונים. אני חושב שאנחנו נשתמש בו השנה. יש לנו סגל רחב ואנחנו נבחר את השחקנים הכי מתאימים ברגע נתון".

איתמר צ'יזיק מנכ"ל המועדון התייחס לעונש הרדיוס שהושת על הקבוצה: "אנחנו נבצע הבוקר הערכת מצב ואולי ננסה לפנות לבית הדין העליון. ננסה לשנות את מועד ההחלטה כדי שעונש הרדיוס לא יפול על משחק הדרבי. לצד זה אני רוצה להיות נחרץ ולומר שחיפה תעשה כל מהלך חוקי שהיא יכולה על מנת לגדוע את התופעות המכוערות שנתקלנו בהן".

עדכון ראשון: 10:45

איתי שכטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
גם האוהדים בירוק הגיעו לפרגן/אדריאן הרבשטיין
איתמר צ'יזיק מנכ"ל מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מקווה שהעונש לא ייפול על הדרבי. איתמר צ'יזיק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully