וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גם מני ויצמן ינטוש את חיים רמון

איש העסקים המקורב למחזיק זכויות הניהול החליט להעביר את תמיכתו לעמותת האוהדים בשל מעברו של גילי ורמוט למכבי תל אביב, ומסתמן שכעת לרמון לא תהיה ברירה אלא להיענות לדרישת העמותה לוותר על כל מעורבות במועדון

צילום: קובי אליהו עריכה: קשת סידי

שעון החול של חיים רמון בהפועל תל אביב הולך ואוזל. מתברר כי אמש (רביעי) בישיבת בעלי המניות שבה הוחלט להיכנס למשא ומתן עם רמון מצד העמותה על זכויות הניהול של המועדון, התחייב איש העסקים מני ויצמן כי לא יתמוך עוד ברמון כאיש החזק במועדון אלא יעביר תמיכתו הכלכלית לעמותת האוהדים.

ויצמן ידוע כתורם הגדול ביותר של הפועל תל אביב בשנים האחרונות, והמשמעות היא שאם רמון יחליט להישאר ולא להעביר את זכויות הניהול המלאות לעמותה, הוא יישאר עם קופה קטנה עוד יותר ויחסר את יד ימינו שליווה אותו בשנים האחרונות. חשוב לציין, כי המהלך הזה הפתיע לא מעט אנשים בקבוצה בגלל הקשר החזק בין שני האישים. בקבוצה מסברים כי ויצמן פגוע מאוד ממכירת גילי ורמוט, כמו לא מעט אנשים במועדון ובעמותת האוהדים, ולכן החליט לעשות הצעד המשמעותי.

איש העסקים מני ויצמן. ברני ארדוב
הקש שישבור את גב הגמל? מני ויצמן/ברני ארדוב

בנוסף, ויצמן הוא האיש שרמון סומך עליו להסדיר את חובתיו לאלי טביב, ולכן לא נראה שלרמון תהיה ברירה אלא להעביר לעמותת האוהדים את זכויות הניהול המלאות הכוללתו ויתור על זכות החתימה שלו במועדון ועל ניהול משא ומתן על מכירה עתידית, ושום התערבות בניהול השוטף. התנאים האלה שונים מהתנאים שנתנו לעידו חג'ג' ולאיל ברקוביץ' בעונה הנוכחית. אלה ניהלו את הפועל תל אביב במשותף כל אחד בנפרד, אך החלטות על התקציב והוצאת כספים מהמועדון היו של רמון בלבד.

כזכור, בהודעת עמותת 'האדומים' אתמול נכתב: "הוועד המנהל החליט הלילה לפתוח במשא ומתן עם חיים רמון, על מנת להעביר לידיו את זכויות הניהול והמכירה המלאות של מועדון הכדורגל הפועל תל אביב. המועדון שאנו אוהבים נמצא בצומת דרכים קריטי לעתידו. לכן, העברת זכויות הניהול מידיו של רמון לידי העמותה חייבת להיעשות בהקדם ולמען החזרת האמון של האוהדים במועדון ואיחוי השבר שנוצר בשנים האחרונות. חברי העמותה יכונסו בזמן הקרוב לאסיפה כללית".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: עמותת האדומים תדרוש שרמון יישאר ללא זכויות

לכתבה המלאה
חיים רמון יו"ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא נותרה לו ברירה? חיים רמון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully