וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: חאמס רודריגס ייעדר כחודשיים, סרחיו ראמוס יחמיץ 3 שבועות

ריאל מדריד קיבלה בשורות רעות מהבדיקות שעברו שני הכוכבים שנפצעו מול סביליה: הקשר סובל משבר וינותח, הבלם יחמיץ גם הוא תקופה לא קצרה. אנצ'לוטי הודיע שהקבוצה תערער על הצהוב של מרסלו

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס. AP
אכזבה קשה. חאמס רודריגס/AP

בריאל מדריד יצאו מעודדים אך כאובים מהניצחון 1:2 על סביליה אמש (רביעי). חאמס רודריגס שכבש את השער הראשון נפצע ברגלו הימנית והוחלף בדקה ה-26, בעוד סרחיו ראמוס נפצע בשריר הירך האחורי ודידה החוצה כבר בדקה התשיעית. הבוקר התבררו חומרת הפציעות של השניים, והתגלה שרודריגס סובל משבר שייאלץ אותו לעבור ניתוח בשעות הקרובות ולהחמיץ כחודשיים, בעוד שראמוס צפוי להיעדר כשלושה שבועות. השניים נכנסים לרשימת פצועים שכוללת גם את פאביו קואנטראו, פפה ולוקה מודריץ'.

גם מרסלו, שספג אתמול צהוב חמישי, אמור להחמיץ את הדרבי מול אתלטיקו מדריד, אך קרלו אנצ'לוטי התעקש שריאל תערער על הכרטיס הצהוב, וטען כי "זה אפילו לא היה פאול". הברזילאי עצמו אמר: "אני שמח מהתוצאה. אני לא כועס על הכרטיס הצהוב, כי כולם ראו שלא נגעתי בו. אני רוצה להיות שותף בדרבי, לא יודע מה יקרה. אם חאמס וסרחיו לא ישחקו בדרבי הם מאוד יחסרו לנו, אבל יש לנו סגל טוב מאוד וראינו את זה היום עם נאצ'ו, ששיחק מצוין".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
לא מעט סיבות לדאגה. קרלו אנצ'לוטי/GettyImages

אמיליו בוטרגניו סיפק מוקדם יותר עדכונים נוספים בנוגע לצמד הפצועים: "אנחנו מודאגים, לראמוס יש פציעה בשריר ונבחן אותה בזמן הקרוב. חאמס בבית החולים, אני מקווה ששניהם יהיו כשירים לדרבי. נערער על הצהוב למרסלו, זה לא היה צודק. זה ניצחון חשוב מאוד, והיינו צריכים להילחם עליו עד הסיום". על חסה, שהחליף את חאמס וכבש את השער השני, אמר שחקן העבר האגדי: "הוא שיחק מצוין וכבש שער חשוב מאוד".

גם לסביליה יש פצוע מהמשחק הזה - השוער בטו, שהתנגש בקארים בנזמה, ירד מכר הדשא על אלונקה ופונה לבית החולים. ויסנטה איבורה סיכם: "להפסיד זה תמיד קשה, אבל אנחנו מרגישים ששיחקנו טוב, נתנו את כל מה שהיה לנו".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד ניצחה את סביליה 1:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully