וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד שוב הפסידה, 1:0 ביתי מול אוגסבורג

שער ראול בובאדיז'ה בדקה ה-50 סידר לקבוצה מדרום גרמניה ניצחון והותיר את סגנית האלופה במקום האחרון עם הפסד 11 ב-19 משחקים. לברקוזן ניצחה 0:1 את הרטה ברלין, 0:3 ענק להמבורג

קווין גרוסקרויץ שחקן דורטמונד. רויטרס
בדרך לבונדסליגה השנייה? גרוסקרויץ/רויטרס

מחזור אמצע השבוע בבונדסליגה, המחזור ה-19 בליגה, ננעל הערב (רביעי) עם חמישה משחקים. במוקד, בורוסיה דורטמונד שוב הושפלה, הובכה ואיך שלא תרצו לקרוא לזה כשהפסידה בבית 1:0 לאוגסבורג. לברקוזן עשתה את שלה עם 0:1 בחוץ מול הרטה ברלין וסיבכה מאוד את מאמן המקומיים יוס לוהוקאי. המבורג הרשימה וסיימה ב-0:2 בחוץ מול פאדרבורן, ורדר ברמן הרשימה עם 1:2 בחוץ מול הופנהיים וקלן נפרדה ב-0:0 משטוטגרט בבית.

דורטמונד - אוגסבורג 1:0

גם פגרת החורף כבר מאחורינו והקבוצה של יורגן קלופ עדיין ממשיכה להיראות רע מאוד. דורטמונד ספגה הפסד מספר 11 ב-19 משחקי ליגה עם 1:0 אומלל במיוחד מול אוגסבורג ועוד בבית. ראול בובאדיז'ה הוותיק כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-50 לאחר שניצל חולמנות בהגנת המארחת ושלח בעיטה יפה עם רגל שמאל פנימה.

BVB עדיין במקום האחרון ועם 16 נקודות בלבד וארבעה ניצחונות בלבד מתוך 19 משחקים. המצב בדורטמונד קשה כמו שלא היה כבר הרבה שנים. מי זוכר שם עכשיו שהקבוצה סיימה במקום השני בליגה רק בעונה שעברה? או שהקבוצה הגיעה לגמר ליגת האלופות רק לפני שנה וחצי והפסידה 2:1 לבאיירן מינכן? הדקה ה-90 הייתה אולי מה שמסמל את העונה של דורטמונד יותר מכל דבר אחר, כשצ'ירו אימובילה הגיע להזדמנות של 100% שער, ונגח ישר לידיו של אלכס מאנינגר מארבעה מטר. החמצה פשוט ענקית. אפילו ההרחקה של כריסטוף יאנקר בדקה ה-64 לא עזר לצהובים-שחורים.

ראול בובאדיז'ה שחקן אוגסבורג (ימין). רויטרס
בובאדיז'ה חוגג את השער היחיד במשחק/רויטרס

הרטה ברלין - באייר לברקוזן 1:0

לפני המשחק דובר על כך שמאמן הקבוצה מהבירה יוס לוהוקאי עלול לאבד את מקום עבודתו במקרה של הפסד. גם הידיעה הזו לא ממש הכניסה איזושהי מוטיבציה בשחקני הרטה ברלין, שהפסידו 1:0 לבאייר לברקוזן. שער של שטפן קיסלינג בדחיקה מקרוב בדקה ה-49 סידר לאורחת ניצחון חוץ בדרך לשמירה על המקום החמישי על חשבון שאלקה, שחזרה אל השישי. סבסטיאן לאנגקאמפ ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-90 והשאיר את הרטה ברלין עם עשרה שחקנים ובמקום ה-17 והלפני אחרון.

משחקים נוספים:
הופנהיים - ורדר ברמן 2:1
להופנהיים: אדם סולואי (34), לוורדר ברמן: פרנקו די סנטו (8), פיליפ בארגפרדה (52)

קלן - שטוטגרט 0:0

פאדרבורן - המבורג 3:0
להמבורג: רפאל ואן דר וארט (2, פנדל), מרסל יאנסן (72), זולטאן שטיבר (91)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully