וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אם צריך, אני מוכן גם לא לפתוח בחמישייה"

בזמן שהתקשורת בקליבלנד עוסקת במשבר הקליעה של קווין לאב, דיוויד בלאט ולברון ג'יימס מנסים להרגיע. בלאט: "אני בכלל לא מודאג". לברון: "תרומה אישית היא חסרת משמעות"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
יישאר על הספסל? בלאט בספק.../AP

דיוויד בלאט ולברון ג'יימס מנסים להרגיע את הרוחות סביב קווין לאב. אומנם קליבלנד הלוהטת רושמת את הרצף הכי ארוך ב-NBA, עם 11 ניצחונות ברציפות, אבל שחקן הרכש הכישרוני שהגיע הקיץ לקאבס בטרייד סוער (תמורת אנדרו וויגינס, אנתוני בנט ובחירת סיבוב ראשון בדראפט) לא תורם כמצופה בחלק ההתקפי.

לאב סיים את המשחק האחרון מול פילדלפיה עם 5 נקודות בלבד ו-1 מ-7 מהשדה, כשבשלושת הרבעים האחרונים של המשחק אפילו לא זרק לסל ונראה סובל מחוסר ביטחון. יש לציין שבעונה שעברה לאב העמיד ממוצעים של 26 נקודות ו-12.5 ריבאונדים במינסוטה (42:40), כשלקח 19 זריקות למשחק. העונה הוא לוקח 13 זריקות למשחק, וקולע 16.2 נקודות וקולט 10.5 ריבאונדים בממוצע.

כאמור, בלאט לא מתרגש. "ניצחנו 11 משחקים ברציפות, וקווין לאב היה חלק מזה, בין אם הוא קלע 5 נקודות או 50. הוא חלק גדול מהרצף שלנו, וממה שאנחנו עושים, כך שאני בכלל לא מודאג. הוא מצוין בהגנה, והוא מצוין בריבאונד", אמר בלאט על הפורוורד, שבשלושת המשחקים האחרונים ביחד קלט 42 כדורים חוזרים.

"מבחינה התקפית יש לו פחות הזדמנויות מבעבר", אמר בלאט על לאב, "אולי הוא לא קולע טוב כפי שקלע מוקדם יותר העונה, אבל אלה דברים שקרו גם לקיירי אירווינג ולאחרים בתקופות שונות. לשחקני כדורסל יש תקופות פחות טובות. השאלה היא מה הקבוצה עושה, והקבוצה מנצחת בזמן שקווין משחק, וזה הדבר החשוב ביותר".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
העיקר שמנצחים. בלאט/AP

גם לברון לא מתרגש מהמאזן של שחקן אחר, יודע מה המטרה המרכזית, ואומר שעבור הניצחון הוא מוכן גם שיוציאו אותו מהחמישייה הפותחת. "מה שחשוב לי זה רק לנצח", אמר לברון, "אעשה כל מה שצריך עבור הקבוצה, אם זה יתרום. אני חושב שגם שאר החברים מבינים את זה.

"תרומה אישית היא חסרת משמעות, זה לא מה שמביא אליפויות. אעשה כל מה שצריך כדי לעזור לקבוצה לנצח. אם צריך, אעלה גם מהספסל, ואני רציני. אם זה יעזור, זו המטרה. זה הסיפור, איך אנחנו משחקים יחד, איך אנחנו משתפים פעולה, מקריבים זה עבור זה. כל השאר הן זוטות. הקרבה זה המילה הכי חשובה בספורט".

אגב, בלאט נשאל לגבי האפשרות להוריד את לברון מהחימשייה, וענה בחיוך: "לא, לא, הוא די טוב במצב הנוכחי, הוא תורם בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully