וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תתבע מאלי טביב 1.4 מיליון שקלים

האדומים החליטו לתבוע בטענה שאלי טביב העיד בבוררות על כסף שניתן לו מבקרת התקציבים בניגוד לתקנון. נציגיו של בעלי בית"ר: "כדאי שאנשי הפועל תל אביב יבדקו את עצמם לפני שהם קופצים"

צילום: קובי אליהו עריכה: קשת סידי

אחרי פסק הבורר שפורסם היום (רביעי) וקבע שחיים רמון יצטרך לשלם לאלי טביב כ-7 מיליון שקלים, שמתוכם יקוזז החוב של טביב בסך 2.25 מיליון ויועבר לקופת הפועל תל אביב על ידי רמון, החליטו בהפועל תל אביב לתבוע שוב הבעלים לשעבר בטענה שלקח כ-1.4 מקופת המועדון.

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, בבית המשפט. ברני ארדוב
המאבק נמשך. אלי טביב/ברני ארדוב

לטענת אנשי הפועל, הדברים התעוררו לאחר עדותו של טביב בבוררות, שם העיד על כך שהסכום הזה ניתן לו מהבקרה, בניגוד לתקנון. בהפועל תל אביב טוענים כי מדובר בכסף שטביב צריך להשיב למועדון, ולכן יתבעו אותו ללא קשר לפסק הבורר.

לצד זה, יש לא מעט ספקולציות בנוגע לעובדת פרסום פסק הבורר דווקא היום, אחרי שנקבע לפני כמה ימים אך לא שולם שכר הטרחה ולכן נוצר עיכוב. גורמים בהפועל תל אביב הסבירו כי "בדבר בסך הכול תרם למועדון, כי רמון היה נחוש למכור את ורמוט. אם פסק הבורר היה מתפרסם אתמול או לפני כן, הוא לא היה מקבל סכום כזה ממכבי תל אביב". בכל מקרה, במועדון מבהירים כי הסכום לא היה משמש לרכש נוסף אלא לצורך כיסוי גרעונות.

נציגיו של אלי טביב מסרו בתגובה: "כל כסף שנמשך מהבקרה היה במסגרת הזכויות של אלי טביב כבעלים. טוב יעשו אנשי הפועל תל אביב אם יבדקו את עצמם לפני שהם קופצים. הם יכולים היו לדרוש שהסכום הזה ינוקה מה-5 מיליון ש"ח במהלך הבוררות, אך כלל לא עשו זאת כי ידעו שאין להם זכות כזאת".

הבלוג של עמית גולדשטיין על הצרות הבלתי נגמרות של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully