וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 נקודות הופחתו ממאזנה של קלוז', ירדה מהמקום השני לאחרון

בשל חובות עבר גדולים (כ-20 מיליון יורו), ספגה קבוצת הפאר הרומנית עונש קשה, ובמקום להיות במרחק נקודה מהמוליכה סטיאווה בוקרשט, היא נועלת את הטבלה עם 10 נקודות בלבד

אאוג'ן טריקה במדי מכבי תל אביב (משמאל) מול ריקרדו פרננדש אפואל ניקוסיה. AP
טריקה במכבי תל אביב. קבוצתו ספגה מכה קשה/AP

בשנים האחרונות הפכה פ.צ. קלוז' הרומנית לחברה קבועה, באופן יחסי כמובן, במפעלים האירופים. ב-2010 וב-2012 היא העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות, ובשנת 2013 שיחקה בשלב הבתים של הליגה האירופית. הישג מכובד עבור קבוצה רומנית.

האליפות האחרונה שלה ברומניה אמנם הייתה יחסית מזמן, בעונת 2011/12, אך עדיין קלוז', אותה מאמן אקס מכבי תל אביב, יוג'ין טריקה, נחשבת לאחת הקבוצות החזקות ברומניה. למעשה, עד היום (רביעי) הקבוצה הייתה במקום השני, מרחק נקודה בלבד מהמוליכה סטיאווה בוקרשט.

אלא שהיום היא נמצאת במקום אחר לגמרי. במקום האחרון בטבלת הליגה. איך זה קרה? בשל חובות עבר עצומים, העומדים על כ-20 מיליון יורו, התאחדות הכדורגל הרומנית גזרה על הקבוצה עונש קשה מאוד, והורידה ממאזנה לא פחות מ-24 נקודות, מה שהוריד אותה מהמקום השני היישר למקום האחרון, עם עשר נקודות בלבד. קלוז' הודיעה כי היא מתכוונת לערער על העונש, שיכול לחרוץ את גורל המועדון, אם וכאשר היא תישאר במקום האחרון בסיומה של העונה ותנשור לליגה השנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • קלוז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully