וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מעבירה הילוך בנוגע לצירופו של דיוגו קאצ'ובה

4.2.2015 / 12:56

הקבוצה פנתה להפועל ירושלים על מנת להעביר לה את הסכום הנדרש, 35 אלף שקלים, כפי שנקבע בבוררות. שביעות רצון במועדון מהטרייד עם מכבי חיפה, אבו סלאח עשוי להיעדר מספר שבועות

one

בני סכנין פנתה הבוקר (רביעי) להפועל ירושלים על מנת לקבל ממנה את פרטי חשבון הבנק של המועדון, כדי להעביר את 35 אלף השקלים עבור דיוגו קאצ'ובה, כפי שנקבע בבוררות בין הצדדים. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בסכנין הגישו בקשה מיוחדת לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל כדי לקבל ארכה להעברת הקשר הברזילאי היום בבקרת התקציבים, יום לאחר תום המועד המקורי.

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל אמור לקבל היום את ההחלטה בעניין. יחד עם זאת, הפועל ירושלים טענה בפני ההתאחדות כי רק בצהריים סכנין יצרה עימה קשר וביקשה את פרטי החשבון שלה. כעת בבית הדין של ההתאחדות יצטרכו להחליט אם לאשר את המעבר כאשר בירושלים לא מתנגדים, וההערכה של גורמי התאחדות ובני סכנין היא שהמהלך יאושר וקאצ'ובה יהיה חלק מסגל סכנין עד לתום העונה.

בצד המקצועי, המעבר של אברהם פאס למכבי חיפה יביא לכך שהקשר הסלובני מיחה מבליה ישמש בעת הצורך כבלם, תפקיד הגנתי בו שיחק בעבר. עלא אבו סאלח, שסובב את הקרסול באחד מאימוני השבוע שעבר, עשוי להיעדר תקופה של מספר שבועות והמאמן אלי כהן יצטרך להחליט האם מבליה או עאהד חבשי ישחקו לצידו של איציק כהן בהגנה.

במועדון היו שבעי רצון מהשלמת הטרייד מול מכבי חיפה, בעיקר מהעובדה כי בעסקה נכלל גם עטאא ג'אבר אותו רצה המאמן אלי כהן מאוד. השחקן צפוי לקבל דקות משחק רבות ואלי כהן אף הבהיר זאת ליענקל'ה שחר. בסכנין מרוצים מהעובדה שכמו כן הגיעו להבנות כי השחקנים המושאלים יוכלו לשחק נגד מכבי חיפה אם ושתי הקבוצות ייפגשו בהמשך העונה, כאשר התקווה היא כי חיפה תאפשר גם למוחמד גדיר ולאיסמעיל ריאן לקחת חלק במשחק שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully