וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין משוכנעים: דיוגו קאצ'ובה יצטרף רשמית מחר

3.2.2015 / 21:40

הצפוניים העבירו בקשה מיוחדת לביה"ד העליון של ההתאחדות כדי להעביר את הקשר מחר ומאמינים כי העסקה תושלם, למרות בקשיים שמערימה קבוצתו הנוכחית הפועל ירושלים

one

בני סכנין העבירה הערב (שלישי) לבית הדין העליון של ההתאחדות בקשה לאשר להם להעביר את דיוגו קאצ'ובה בבקרת התקציבים מחר, כך לפי גורמים בהתאחדות ובסכנין. קאצ'ובה הברזילאי, המשחק כקשר, לא עבר בבקרת התקציבים לפני תום מועד חלון ההעברות.

זאת, לטענת בני סכנין, בשל העובדה שהפועל ירושלים לא מוכנה לקבל את 35 אלף השקלים שסכנין צריכה להעביר על השחקן ולתת את השחרור שלו. ביום ראשון התקבל פסק בוררות לפיו בשלב הראשוני השחקן יוכל לעבור לסכנין, אך בהמשך ידונו אם סכנין צריכה לשלם לירושלים מעל לסכום שכתוב בסעיף בחוזהו של השחקן. למרות שהשחקן לא עבר בבקרת התקציבים לפני תום המועד החוקי בסכנין, טוענים שמשיחות עם המחלקה המשפטית של ההתאחדות התברר להם שהשחקן יוכל לעבור גם מחר, או כאשר העניין יבוא לפתרון סופי.

בית הדין יקבל החלטה מחר, ועל פי כל ההערכות, סכנין תוכל להעביר את שחקן לשורותיה. מוקדם יותר היום סכנין קיבלה את עטא ג'אבר ואעיד חבשי במסגרת העסקה ששלחה את אברהם פאס למכבי חיפה. ללא קשר, מוחמד כליבאת הושאל ממכבי חיפה לסכנין ואף הוא יחזק את הקבוצה של אלי כהן.

מאמן בני סכנין אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
החיזוק מתקרב. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully