וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יאן בספק לגינאה המשוונית, גרנט: "מקווה שהוא יהיה כשיר"

חלוץ נבחרת גאנה יעבור מבחן כשירות לפני חצי גמר אליפות אפריקה מחר (חמישי, 21:00, יורוספורט), מאמנו: "ניסו לסיים לו את הקריירה. צריך להרחיק את השוער שפגע בו לשנים רבות"

שחקן נבחרת גאנה, אסמואה ג'יאן. AP
אסמואה ג'יאן. בגאנה מתפללים/AP

אברהם גרנט ונבחרת גאנה ינסו להמשיך מחר (חמישי, 21:00, יורוספורט) את המסע הנהדר שלהם באליפות אפריקה, כשיפגשו בחצי הגמר את המארחת גינאה המשוונית, כשכוכב הנבחרת, החלוץ אסמואה ג'יאן, עדיין בספק, זכר לפציעה הקשה שספג במשחק מול גינאה. הכוכבים השחורים מגיעים למשחק במומנטום חיובי, אחרי שניצחו את כל שלושת משחקיהם האחרונים בטורניר. יריבתם ניצחה במשחקה האחרון את תוניסיה, 1:2 לאחר הארכה.

בגאנה מתפללים שג'יאן יהיה כשיר להתמודדות, כשהדבר מעסיק את המדינה רבות. רק מחר, מספר שעות לפני המפגש הגורלי, יתברר האם חלוץ אל-עין בן ה-29 יוכל לפתוח או לשבת על הספסל של גרנט במשחק מול גינאה המשוונית.

"שוער גינאה ניסה לסיים לג'יאן את הקריירה", אמר גרנט בנושא, "אם הוא היה פוגע בו שני סנטימטרים למטה, אסמואה לא היה משחק בשנים הקרובות. אני חושב שהוא צריך לספוג הרחקה ארוכה כדי ששחקנים יראו שאסור להם לעשות דברים כאלו. אני מקווה שהוא יהיה כשיר למפגש". אחרי שנפגע מעט מהשיפוט בטורניר, גרנט התייחס לשיבוץ במשחק הקרוב של נבחרתו: "השופטים ששובצו לחצי הגמר מעולים. אני משוכנע שהם יעבירו את המשחק בצורה חלקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully