וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: לארי קאיודה נשאר ואיתו גם הצרות הכלכליות

4.2.2015 / 10:41

החלוץ הניגרי לא נמכר, בניגוד לתכנית של ההנהלה וכעת אין לקבוצה מעיר היהלומים איך לשלם את משכורות פברואר עד מאי. ייתכן שקאיודה בכל זאת יעזוב, למקום בו החלון עוד לא נסגר

one

חלון ההעברות של ינואר בכדורגל הישראלי הסתיים אתמול (שלישי) עם יממה עמוסה בפעילות ואפילו מכבי נתניה, על שלל בעיותיה הכלכליות, הצליחה לקבל אישור מהרשות לבקרת תקציבים לצרף את החלוץ נבו מזרחי ואת השוער גל מסיקה, שחתם מאחר ששניר דורי סובל מפציעה בכתפו ועלול להזדקק לניתוח, שישבית אותו עד סיום העונה.

מאמן הקבוצה רוני לוי ודאי מרוצה מכך שלארי קאיודה נשאר בנתניה, אבל ייתכן שלא מדובר בהישארות לאורך זמן רב. קאיודה היה אחד הסעיפים המרכזיים בתכנית ההבראה שחיברו בנתניה, תכנית בה נכלל בין היתר שחרור שחקנים לקבוצות אחרות ועוד צמצומים כאלה ואחרים, אבל קאיודה היה כנראה החלק הכי חשוב. בנתניה האמינו כי מכירתו תכניס את הכסף הדרוש על מנת לסיים את העונה עם הראש מעל המים וכעת נותרה נתניה עם השחקן, אבל גם עם הבעיות.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
עדיין עשוי לעזוב. קאיודה/אדריאן הרבשטיין

בימים הקרובים תצטרך נתניה לשלם משכורות, אך בעוד קבוצות רבות ישלמו את זו של ינואר, בעיר היהלומים ינסו למצוא מקור לשלם את המשכורת של דצמבר. בקבוצה מפגרים בחודש בתשלום ושוב יחכו לבעלים אלי שגב בתקווה שיעביר מיליון שקל, כפי שהבטיח לבקרה. אלא שגם אם תשולם המשכורת ובהמשך יעבירו גם את זו של ינואר, הבעיות האמתיות יתחילו בעוד חודש או חודשיים, כאשר לקבוצה יוותרו לשלם את משכורות פברואר עד מאי. את המשכורות הללו, על פי התכנית, היה צריך לשלם מהכסף שהיה אמור להיכנס ממכירת קאיודה.

גורם במועדון אמר הבוקר שהחלון בארץ נסגר וכך גם במדינות רבות באירופה, אבל כל עוד קיימות מדינות בהן עדיין מתבצעות העברות, האפשרות שקאיודה יימכר עדיין קיימת. בשווקים רבים, וביניהן הליגות ברוסיה, באוקראינה וגם בסין לדוגמה, עדיין ניתן לבצע העברות ובכפוף להסכמתו של קאיודה, ייתכן שנתניה בכל זאת תיפרד ממנו ותציל את עצמה מבחינה כלכלית. זו גם אולי הסיבה בגינה צירפו אתמול במועדון את נבו מזרחי, שימלא את מקומו של החלוץ הניגרי אם זה יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully