וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהליגה השמינית לפרמיירליג: סיפורו המדהים של אנדרסון קשי

עד לפני מספר שבועות החלוץ בן ה-19 שיחק בברטון והרוויח פחות מ-200 ליש"ט בחודש. אלא ששלושער תוך 6 דקות במשחק אימון מול פאלאס שינה את חייו. וגם: המגן האנונימי של מנצ'סטר יונייטד

רויטרס

עד לפני מספר שבועות החלוץ קשי אנדרסון בן ה-19 שיחק בברטון רוברס מהליגה השמינית בטיבה באנגליה. הוא כבש במהלך העונה 19 שערים, והיה לבורג חשוב במדי הקבוצה הצנועה והאנונימית. אלא ש-6 דקות במהלך משחק אימון שינו את חייו מן הקצה אל הקצה. איך זה קרה?

אז ככה. אחרי שהציג יכולת טובה במהלך העונה, קשי יצא למבחנים בברנטפורד מהליגה השלישית בטיבה באנגליה, והיה בסגל של הקבוצה במשחק האימון שלה מול קריסטל פאלאס מהפרמיירליג.

אחרי שלא פתח בהרכב, אנדרסון עלה כמחליף בדקה ה-65, ואז הגיע הרגע הגדול שלו. בתוך שש דקות הוא כבש שלושער "מושלם", שכלל בעיטה מקרוב ברגל ימין, וולה ברגל שמאל ונגיחה לרשת – מה שהשאיר גם את אנשי הקבוצה בה נבחן וגם את אנשי קריסטל פאלאס המומים לגמרי.

מאמן ניוקאסל, אלן פארדיו. Ian Walton, GettyImages
אלן פארדיו. החתים סינדרלה/GettyImages, Ian Walton

בברנטפורד התאכזבו מהיכולת של החלוץ, שכן, בקבוצה ידעו שלא רק הם התלהבו מיכולתו, אלא גם היריבה הלונדונית. ואכן, פאלאס לא היססה, וביום האחרון של חלון ההעברות החליטה להעביר כ-30 אלף ליש"ט לברטון הצנועה, על מנת לזכות בשירותיו של השחקן בן ה-19, שהרוויח עד לא מזמן פחות מ-200 ליש"ט בחודש.

"הוא כמעט התנגש בתקרה מרוב אושר", אמר יו"ר ברטון, דארן וויילי, כשגילה על המעבר, "זה סיפור מהאגדות, פשוט לא ייאמן. דברים כאלו בדרך כלל לא קורים. אנחנו עדיין בהלם. הוא שיחק נגד פדי מקארת'י, בלם ותיק בן 31 עם ניסיון רב בפרמיירליג, ולא נגד קונוסים. זה הופך את זה ליותר גדול. אני ממש גאה בו ומקווה שיצליח".

גם מנצ'סטר יונייטד רשמה לעצמה סוג של סיפור סינדרלה ביום האחרון של חלון ההעברות. השדים האדומים החתימו גם כן שחקן אנונימי, מגן שמאלי בן 21, העונה לשם אנדי קלט. העונה שיחק קלט כמושאל בפליימות', אליה הגיע מבולטון. ביום האחרון של חלון ההעברות אמור היה קלט להישאר בפליימות', אך רגע לפני סגירת החלון, כחצי שעה למעשה, קיבל את ההודעה שלואיס ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד, החליט לצרפו בהשאלה. לא פחות ממדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully