וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו צפוי לעבור בקיץ להפועל באר שבע

השוער אמור לחתום על חוזה לחמש שנים אחרי שבן זקן הבין שיהיה קשה לו למכור אותו לאירופה. אם מרציאנו היה חותם בינואר, שכרו היה מזנק בפי ארבעה. באשדוד בונים על רועי משפתי לעונה הבאה

one

מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע ישלימו את עסקת מכירת אופיר מרציאנו לקראת סיום העונה, והשוער יירד דרומה בחוזה לחמש שנים. המתווה הסופי טרם הושלם, אבל חלק מהכרטיס ישאר בידי אשדוד, שמאמינה כי בעתיד יצליח סוכנו של השוער דודו דהאן להביא קבוצה מאירופה שתרכוש אותו. בשיחות שהתנהלו אתמול (שלישי) בין ג'קי בן זקן לבין משפחת ברקת ושעליהן פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, דובר על שתי חלופות. הראשונה היא מכירת 50 אחוז מהכרטיס תמורת שלושה מיליון שקל והשנייה מכירה של 80 אחוז תמורת ארבעה מיליון שקל. הפרט הזה היה נסגר בסופו של דבר לו העסקה הייתה יוצאת לפועל, אבל כאמור היא התפוצצה מכיוון שהייתה קשורה ישירות להעברת טוני וואקמה מרעננה לבאר שבע. בשבת צפויות שתי הקבוצות לשחק זו מול זו, כך שלעת עתה יוקפאו השיחות, אבל בהמשך ייסגרו הפרטים ומרציאנו יעבור לבאר שבע.

בהפועל באר שבע העלו את שמו של מרציאנו, הרבה בגלל הלחץ שהפעיל דהאן, מאחר שאוסטין אג'ידה מסיים חוזה ובאחרונה לחץ רבות על חידוש חוזהו. אג'ידה מרוויח 120 אלף שקל ברוטו לחודש בבאר שבע והוא ניצב בראש המשתכרים בקבוצה. בחוזהו החדש הוא כבר יהפוך ל'זר ישראלי' עם מיסוי הרבה יותר גבוה, ולכן העדיפו בבאר שבע להנחית את מרציאנו.

אופיר מרציאנו מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
כיום הוא מרוויח כ-20 אלף שקל נטו בחודש. בבאר שבע הוא היה אמור לקפוץ עד לכדי 80 אלף שקל נטו לחודש. מרציאנו/ברני ארדוב

לא בטוח שמרציאנו ישן טוב במהלך הלילה האחרון. שוער מ.ס. אשדוד ונבחרת ישראל יודע כבר כמעט שבועיים על האפשרות שיעבור לבאר שבע. העסקה הייתה כאמור אמורה להכניס הרבה כסף לאשדוד, אבל היא גם הייתה מקפיצה את מרציאנו לדרגת השכר של בכירי הכדורגלנים בארץ. באשדוד, וזה לא סוד, משלמים בשפיות, שלא לומר בצניעות. מרציאנו (25) הקפיץ את שכרו בשנים האחרונות, אבל במידה. כיום הוא מרוויח כ-20 אלף שקל נטו בחודש. בבאר שבע הוא היה אמור לקפוץ עד לכדי 80 אלף שקל נטו לחודש. מדובר בסכום הגבוה פי ארבעה ולשוער יש תכניות להתחתן בקרוב ולקנות דירה, כך שהנושא הכספי קריטי מאוד מבחינתו. בן זקן הצהיר לא פעם שלא ימכור שחקנים לקבוצות בארץ, אלא רק לחו"ל. באשר למרציאנו, מדובר במשהו יוצא דופן, מכיוון שבן זקן נוכח לראות בשנה האחרונה שהרבה יותר קשה להוציא שוער מאשר שחקן שדה, ובמקרה של מרציאנו הוא יכול לתפוס שתי ציפורים במכה אחת: גם להכניס כסף למועדון, אבל גם, וזה לא פחות חשוב עבור בן זקן, לסייע למרציאנו להתקדם לרמות שכר אחרות לגמרי.

אגב, באשדוד לא מוטרדים באשר למחליף בין הקורות. רועי משפתי מידפק כבר הרבה זמן על הדלת והוא יכול להיכנס לנעליים של מרציאנו, כך שאשדוד יוצאת טוב מכל הכיוונים. אגב, בעסקה מול באר שבע עשויים דובב גבאי או סיראז' נאסר לעבור לאשדוד. מדובר בשני שחקנים שאשדוד רוצה מאוד כבר זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully