וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוצאה הנמוכה בהיסטוריה: 0:2 במשחק כדורסל תיכונים באלבמה

ביב קאונטי צ'וקטאווס לברוקווד פנת'רס נפגשו ביום שבת למה שהיה המשחק הרביעי שלהם באותו שבוע. השחקנים סבלו מהתכווצויות והמאמנים החליטו להתרכז בהגנה, מה שהוביל לתוצאה הבלתי שגרתית, הנמוכה בתולדות כדורסל התיכונים בארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיפור אמיתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

15 שניות מפתיחת משחק כדורסל התיכונים בין ביב קאונטי צ'וקטאווס לברוקווד פנת'רס, שתי קבוצות מאלבמה, קלע שחקן ביב קאונטי, ברנדון ראתלדג', סל שתי נקודות שהגיע מריבאונד לאחר החטאת שלשה. הסל הזה העלה את הצ'וקטאווס ליתרון 0:2, שנשמר עד לסיום.

כן, זו אינה טעות. ביב קאונטי ניצחה את ברוקווד 0:2 במשחק עם התוצאה הנמוכה ביותר בתולדות כדורסל התיכונים בארצות הברית או בתולדות משחקים שנערכו על אדמת אלבמה, כך טוענים ההיסטוריונים של המשחק.

אז מה קרה בעצם? עבור שתי הקבוצות היה זה המשחק הרביעי באותו שבוע (הן נפגשו ביום שבת האחרון) והמאמנים לא רצו להתיש את השחקנים שלהם יותר ממה שהם כבר היו מותשים. מאמן ברוקווד, ת'אד פיצפטריק, אמר על ההתמודדות, בה נזרקו רק שבעה כדורים מצד שתי הקבוצות גם יחד (המשחק ארך 32 דקות): "הכוונה שלי לא הייתה לעכב את המשחק. רציתי רק לתת לשחקנים לנוח בהתקפה ואז לעשות את העבודה בהגנה. ביום שישי בערב כל השחקנים כבר היו עם התכווצויות בגלל העומס ולכן לקחתי את ההחלטה הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully