וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ג'ורדן הכניס לוויל פרדו בוקס ועשה לו פנס בעין"

הוראס גרנט, שכיכב בשיקגו הגדולה של תחילת שנות ה-90', חשף סיפור על הוד אווירותו: "תפסנו את וויל, שלא יחזיר לו. אתה לא יכול להרביץ ל-MJ. מזל שלא היו אז רשתות חברתיות"

מייקל ג'ורדן הבעלים של שארלוט בובקאטס. Grant Halverson, GettyImages
גם החטיף, גם שמרו עליו. ג'ורדן/GettyImages, Grant Halverson

הוראס גרנט היה אחד השחקנים המרתקים והחשובים של שיקגו בולס בימי עלייתו לגדולה של מייקל ג'ורדן. הוא היה שם כש-MJ הוביל את השוורים לשלוש אליפויות רצופות בין 1991 ל-1993 וגם, כשהוד אווירותו נקלע לתקריות פחות נעימות. על אחת מאותן תקריות הוא סיפר בראיון בתחנת רדיו בניו יורק.

"האימונים שלנו היו כל כך אינטנסיביים, כי פיל (ג'קסון), המוח שמאחורי הכול, היה שם את MJ עם החמישייה השנייה. אני וסקוטי פיפן היינו משחקים עם החמישייה הראשונה ואז, כשאתה תחרותי כמו שמייקל היה... זה היה לא אמיתי, לא אמיתי. ובאופן טבעי, אגרופים עפו, היו הרבה קטטות. אני רק שמח שלא היו אז רשתות חברתיות".

גרנט נשאל אם ג'ורדן היה מתנפל רק על "ילדים לבנים קטנים" כמו ג'ד בושלר או סטיב קר, שבעצמו חשף לפני כמה שנים שג'ורדן חבט בו לאחר ויכוח ביניהם במחנה האימונים. גרנט השיב: "ממש לא. מייקל הרביץ גם לילד לבן גדול. וויל פרדו. הוא ממש לא יאהב את זה שאני מספר את הסיפור, אבל וויל ואני עדיין חברים טובים. פיל הריץ איזה תרגיל באימון ו-וויל ביצע חסימה לא חוקית על MJ. מייקל אמר 'וויל, אל תעשה את זה שוב'. וויל ענה 'על מה אתה מדבר' ו-MJ אמר לו 'אוקיי'. פיל ביקש שנעשה את התרגיל שוב.

אז ביצענו אותו עוד פעמיים. ושוב, חסימה לא חוקית. MJ הלך לוויל ו... בום. הכניס לו אחת, בוקס. שם זה נגמר. תפסנו את וויל, שלא יחזיר לו. אתה לא יכול להרביץ למייקל. מייקל יכול לדאוג לעצמו. ביום שאחרי המקרה, וויל עלה למטוס של הקבוצה עם פנס ענק בעין".

המקרה המדובר, שסופר בעבר בספרו של העיתונאי משיקגו, סם סמית', "חוקי ג'ורדן", התרחש בעונת 1989/90. גרנט הבהיר למה בקבוצה הגנו על ג'ורדן, למרות שהוא היה התוקף: "אם מייקל נופל, הבולס עפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully