וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ומכבי ראשון לציון עלו לגמר

האדומים מחצו 20:31 את מכבי תל אביב אחרי תשעה שערים של מריאן, ויפגשו את הצהובים שהתגברו בקלות על מ.כ. חולון 26:35 ב-22 בחודש בדרייב אין

פיליפ מריאן שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
הלך להם הרבה יותר קל משחשבו. פיליפ מריאן/מערכת וואלה! NEWS, גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

הפועל ראשון לציון ומכבי ראשון לציון הבטיחו הערב (שלישי) את מקומן בגמר גביע המדינה בכדוריד. שתי הקבוצות עשו את המוטל עליהן באולם מטרווסט רעננה כאשר הצהובים הביסו 26:35 את מ.כ. חולון, בעוד האדומים מחצו את מכבי תל אביב 20:31. הגמר יתקיים ב-22 בחודש בדרייב אין בתל אביב.

מכבי ראשון לציון - מ.כ. חולון 26:35

חולון הייתה בעניינים בפתיחה בעיקר בזכות פיליפ קאלו, עד שגל אברהם העלה את ראשון לציון ליתרון 4:7 בדקה ה-10. יניב ליפשיץ ניסה לשמור את חולון בתמונה עם שלושה שערים רצופים, ועדן ג'ינג'י עוד צימק ל-10:8, אבל צמד הזרים, שניהם הרבה מעל 1.90 מ', מילורד קריבוקאפיץ, יחד עם דאבור טאסקוביץ', דאגו שהצהובים-כחולים יירדו להפסקה ביתרון 12:16.

עמית סטלמן ועומר גרא פתחו את החצי השני בסערה ותוך שמונה דקות הובילו את ראשון לציון לריצת 3:9 ויתרון 15:25, שסגר עניין וקבע את זהות העולה הראשונה לגמר בשלב מוקדם. גיא קורדובה ביכולת טובה עוד הצליח לצמצם למינוס חמש, 26:21, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי מבחינת חולון. טאסקוביץ' הורחק שתי דקות לסיום וזכה למחיאות כפיים מוקדמות מהקהל.

למכבי ראשון לציון: קריבוקאפיץ' 7, עומר גרא, סטלמן וטאסקוביץ 6 כל אחד, אברהם 5, טל גרא ונאמן 2 כל אחד, פרידמן 1. למ.כ חולון: פלח וליפשיץ 5 כל אחד, קאלו ואובינה 4 כל אחד, קורדובה 3, ג'ינג'י, דניסנקו, איבגי, סיגרון וגבעון 1 כל אחד.

שחקני מכבי ראשון לציון בכדוריד חוגגים ניצחון בדרבי. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
ימשיכו לגביע נוסף? שחקני מכבי ראשון ליון/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב 20:31

כוכב המשחק ללא מתחרים היה השוער האדום ניב פישלוביץ, שנעל הרמטית את השער והיה פשוט בכל מקום, כשהוא מתסכל פעם אחר פעם את שחקני ההתקפה הצהובים. המשחק דווקא נפתח כצפוי צמוד ואגרסיבי, כשאף אחת לא מצליחה לברוח והתוצאה עמדה על שוויון 5:5 אחרי עשר דקות. יובל גררה שיגר פצצה שהעלתה את האדומים ליתרון 6:8 בדקה ה-17 ואילצה את מכבי תל אביב להזעיק פסק זמן. דווקא לאחר מכן חל השינוי לרעתה של האלופה. פישלוביץ להט כאמור בשער האדום, כשהשיא היה עצירת פנדל בנונשלאנט מידיו האימתניות של בויאן בוטוליה. מכבי תל אביב לא הצליחה להתקרב ודרשקו מרוולייביץ' העלה את ראשון לציון ל-7:10. שי הרשקוביץ קבע 8:12 ולהפסקה ירדו האדומים ביתרון שיא, 9:15, אחרי שער של עופר לוזון עם הבאזר.

החצי השני החל כהמשך ישיר לראשון. פישלוביץ המשיך לנעול את השער וטל הרשקוביץ הקפיץ את הפועל ראשון לציון ל-10:18, במה שהריח כמו תבוסה צורבת לאלופה. מי שחשב שמכבי תעשה קולות של חזרה, קיבל את עופר לוזון עם עוד שער שקבע 10:20 וגרר פסק זמן צהוב. גם הפעם עצירת המשחק לא הובילה לשינוי במשחקם של הצהובים, שאיבדו כל סיכוי לקאמבק. החצי השני הפך באורח פלא לגארבג' טיים מתמשך, כשראשון לציון הכתה ללא רחם עם תבוסה דו ספרתית, כולל לא מעט רגעי 'שואו טיים' בניצוחו של מריאן. בהמשך הגיעה הקשתה סופר אלגנטית של שי הרשקוביץ, שהטריפה עוד יותר את הקהל האדום, שחגג כאמור את ההעפלה לגמר הרבה לפני שריקת הסיום.

למכבי תל אביב: בוטוליה 4, מירקוביץ', שמעוני ודן נתן 3 כל אחד, דבדה וטוראל 2 כל אחד, סטרידום, ליפץ וחלפון 1 כל אחד. להפועל ראשון לציון: מריאן 9, מרוולייביץ' 6, טל הרשקוביץ 5, שי הרשקוביץ 4, לוזון 3, גררה 2, מימון וצודנובסקי 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully