וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: יונייטד נמנעה ממבוכה, פיורנטינה הדיחה את רומא

השדים האדומים חזרו לעצמם במשחק החוזר מול קיימברידג' מהליגה הרביעית, הביסו 0:3 והעפילו לשמינית הגמר. הוויולה הפתיעו עם 0:2 על רומא באולימפיקו, יובנטוס מחכה בחצי הגמר

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. GettyImages
אפשר לנשום לרווחה. שחקני יונייטד חוגגים/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד נמנעה הערב (שלישי) ממבוכה ענקית, כשגברה 0:3 על קיימברידג' מהליגה הרביעית באנגליה במשחק החוזר ביניהן, והעפילה לשמינית גמר הגביע האנגלי. יונייטד תפגוש שם את פרסטון נורת' אנד, שגברה 1:3 על שפילד יונייטד במשחק החוזר ביניהן. סנדרלנד העפילה לשמינית עם ניצחון בתוצאה זהה על פולהאם. אחרי ה-0:0 המפתיע במשחק הראשון, שגרר משחק חוזר, עלה לואי ואן חאל עם ההרכב החזק ביותר שלו למשחק באולד טראפורד, כולל רובין ואן פרסי, ויין רוני ואנחל די מריה. למרות ששחקניו לא הרשימו, הם השיגו את המטרה וסגרו עניין כבר במחצית הראשונה.

הראשון הגיע בדקה ה-25: אנחל די מריה רפץ באגף שמאל והגביה, מרואן פלאיני המשיך בנגיחת רוחב לעבר חואן מאטה הבלתי מכוסה, שבנגיעה המשיך למשקוף ופנימה. השני בא רק שבע דקות מאוחר יותר. רובין ואן פרסי השתעשע בתוך הרחבה ומזווית אלכסונית הגביה ברגל שמאל למרקוס רוחו, שהמשיך בנגיחה קלילה פנימה וחגג את הראשון שלו במדי יונייטד.

הזמן שנותר היה כל כולו גארבג' טיים, ובטווח הספיק ג'יימס ווילסון בן ה-20 לנעוץ את השלישי ולסייע ליונייטד לנשום לרווחה. ממש כמו במפגשים הקודמים מול קיימברידג', שאף הם הוכרעו בצמד משחקים בגביע לפני 23 שנה.

מגן מנצ'סטר יונייטד מרקוס רוחו. GettyImages
שער ראשון במדי יונייטד. רוחו/GettyImages

* בגביע האיטלקי נפלה הערב מיני הפתעה כאשר פיורנטינה העפילה לחצי הגמר אחרי ניצחון חוץ מרשים, 0:2 באולימפיקו על רומא. סגנית המוליכה הגיעה למשחק הזה בכושר לא טוב אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון ופגשה יריבה חזקה שעלתה ליתרון ראשון בדקה ה-65. מריו גומז קיבל כדור רוחב מפסקוואל בצד שמאל והמשיך מזווית קשה לרשת. בדקה ה-89 הצמד פסקוואל את גומז חברו לגול השני כאשר המגן השמאלי מצא את הגרמני ברחבה וזה מקרוב הפציץ לרשת הגבוהה. פיורנטינה תפגוש את יובנטוס האלופה בחצי הגמר הראשון. נאפולי תארח מחר את אינטר במשחק שהמנצחת בו תפגוש בחצי הגמר השני את לאציו.

* פריס סן ז'רמן העפילה לגמר גביע הליגה בצרפת, אחרי 0:1 קטן על ליל. לורן בלאן, זלאטן והחברים ימתינו לגמר למנצחת בין מונאקו או באסטיה, שתפגשנה מחר. מקסוול (24) כבש את שער הניצחון של הקבוצה מעיר האורות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
: מריו גומז שחקן פיורנטינה מול רומא. GettyImages
חגיגה סגולה באולימפיקו. מריו גומז כובש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully