וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית אתא בפסגה, ניצחון למגדל העמק

הקבוצה של שרון אברהמי ניצחה 76:87 את אליצור אשקלון וחלפה על פני קרית גת שתשחק מחר מול נתניה. הפועל עפולה גברה על הפועל כפר סבא, עירוני רמת גן ניצחה בחוץ את גליל עליון

המחזור ה-16 בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (שלישי) עם מספר משחקים מסקרנים. המוליכה קרית גת תשחק רק מחר מול נתניה ומי שניצלה זאת היא קרית אתא שניצחה בביתה את אשקלון וכבשה זמנית את הפסגה. מגדל העמק נצמדה אליה גם היא עם ניצחון חוץ מרשים על מכבי הוד השרון, גליל עליון הפסידה בביתה לעירוני רמת גן.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
במקום הראשון. שרון אברהמי/ברני ארדוב

עירוני קרית אתא - אליצור אשקלון 76:87

קרית אתא ממשיכה את העונה הנהדרת שלה והערב גם עלתה לפסגה כשהיא מנצלת את העובדה שקרית גם תשחק רק מחר. לירן מורן חגג על האורחים עם 21 נקודות ו-4 אסיסטים. דאלאס ג'וניור הוסיף 17 למנצחים ששמרו על מאזן מושלם בביתם. וונדל מקינז קלע 25 לאשקלון שממשיכה להתקרב לתחתית.

הפועל עפולה - הפועל כפר סבא 77:83

אחרי ההפסד הכואב במחזור הקודם מול קרית גת המוליכה, הצפוניים חזרו לנצח ועצרו את רצף שלושת הניצחונות של השרונים. כפר סבא הצליחה לתת פייט ולהישאר בתמונה אבל שאנון שורטר דאג לניצחון הזה עם 22 נקודות כשדייויד לאבו מוסיף 16 ועפולה נצמדה לחבורת הצמרת. טיל ורנון הוליך את המפסידים עם 24 נקודות שלא עזרו.

הפועל גליל עליון - עירוני רמת גן 82:77

למרות שהיא חסרה את קוואמה וון הזר המצטיין שלה, רמת גן הצליחה להתאושש מההפסד במחזור הקודם מול הוד השרון והנחילה לגליל הפסד רביעי ברציפות. דראגן בנדר הכישרון הקרואטי ממכבי תל אביב היה חלש עם 7 נקודות בלבד, אבל עמית תמיר כיכב עם 19 נקודות וארבע שלשות. בן בלטיט ונמרוד לוי הוסיפו 16 כ"א למנצחים. קוטי קלארק הצטיין אצל המפסידים עם 29 נקודות, אבל אבישי גורדון, שרק חזר מפציעה היה חלש ולא קלע.

מכבי הוד השרון - הפועל מגדל העמק 84:70

אחרי שני הפסדים רצופים, מגדל העמק מתאוששת עם ניצחון חוץ מרשים ונצמדה לחבורת הצמרת. כריס גסטון התפוצץ עם 34 נקודות לאורחים שברחו ברבע האחרון. קלי בידלר הוסיף 20 וזיו בן צבי כיכב עם 9 אסיסטים ו-10 נקודות. ג'רמי אלן הוליך את המפסידים עם 25 נקודות.

א.ס רמת השרון - אליצור רמלה 91:97

אליצור יבנה - מכבי רעננה 92:99

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully