וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאנס ארמסטרונג פגע ברכב חונה, והפיל את האשמה על בת זוגו"

עוד מקרה חריג לרוכב האופניים המושמץ, שלטענת המשטרה ביצע תאונה כשהוא שרוי בגילופין, נמלט מהמקום ובחקירה טען כי בת זוגו הייתה זו שנהגה בהרכב: "רק רציתי להגן על משפחתי"

לאנס ארמסטרונג עם אשתו אנה האנסן. GettyImages
ככה, חביבי, לא משקמים את התדמית. ארמסטרונג עם האנסן/GettyImages

לאנס ארמסטרונג כנראה לעולם לא ישקם את התדמית שלו, אבל נראה שהוא עושה הכל כדי להפוך אותה לרעה עוד יותר. בארצות הברית מדווחים היום (שלישי) כי רוכב האופניים המושמץ היה מעורב בתאונה, במהלכה התנגש בשני רכבים חונים בשעה לילית בעיירת הסקי היוקרתית אספן. עד כאן לא מדובר באירוע חריג, אבל ההמשך דווקא כן.

דקות לאחר האירוע, דיווח אחד מבעלי הרכבים הנפגעים על התאונה. הוא טען כי האנסן דפקה בדלת ביתו והתוודתה כי בעלה פגע בזדון ברכבו, וכי הוא ישלם על כל הנזקים שנגרמו לו. למרות זאת, ארמסטרונג ובת זוגו נטשו את המקום לפני הגעת המשטרה.

לאחר מכן החליטו בני הזוג כי דווקא בת זוגו תהיה זו שתישא באשמה, ודבקו בגרסה זו בחקירתם במשטרה. אחרי זמן מה, האנסן התוודתה כי שיקרה. "הפרצופים של בני המשפחה שלנו היו מרוחים על העיתון כל כך הרבה פעמים בשנים האחרונות, רק רציתי להגן על משפחתי", אמרה האנסן לאחר ההתוודות. "חשבתי לעצמי שאם אני ייקח את האשמה עליי, זה לא יהיה ביג דיל. אם לאנס היה מואשם, זה כבר היה הופך לסיפור גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully