וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס ארויו בספק למשחק מול מכבי תל אביב ביום חמישי

כוכב גלאטסראיי סובל מנקע בברך אחרי שנפגע באימון של הטורקים, ועשוי להחמיץ את המשחק החשוב באיסטנבול מול קבוצתו לשעבר. למעט הרכז, המאמן עתמאן יקבל סגל מלא

שחקן גלאטסראיי קרלוס ארויו. GettyImages
יחמיץ את הקרב החשוב? ארויו/GettyImages

חדשות רעות לגלאטסראיי, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב, לקראת המשחק ביניהן ביום חמישי באיסטנבול. כוכב הטורקים ואקס מכבי תל אביב קרלוס ארויו בספק למשחק, אחרי שנקע את הקרסול באימון הקבוצה ונלקח להמשך טיפול בבית חולים מקומי.

על פי דיווחים בטורקיה, קיים סיכוי נמוך שארויו ישחק, על אף העובדה שמדובר במשחק חשוב במיוחד לגלא, המדורגת במקום החמישי בבית עם מאזן של שני ניצחונות ושלושה הפסדים, אחד יותר מפנאתינייקוס וברצלונה המדורגות במקומות ארבע ושלוש.

אם ארויו לא ישחק, מצבת השחקנים הדלה ממילא שעומדת לרשותו של המאמן ארגין עתמאן תצטמק. מוקדם יותר העונה גלאטסראיי שחררה ארבעה שחקנים בבת אחת בעקבות מצבה הכלכלי הרעוע, ונותרה עם סגל קצר למדי. ארויו נחשב לכוכבה הגדול של הקבוצה, לצד הפורוורד זוראן ארצג.

הוא מעמיד העונה ממוצעים של 13.4 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק ביורוליג ומקבל הכי הרבה דקות בממוצע, עם 30.4 כאלה לערב. אמנם בטופ 16 ארויו נחלש וקולע 9.5 נקודות בממוצע, כולל ממוצע של שלוש נקודות בשני המשחקים האחרונים (ביורוליג ובליגה), אך עדיין מדובר בבורג חשוב ביותר בקבוצה. למעט ארויו, אמור לעמוד לרשותו של ארגין עתמאן סגל מלא.

מאמן גלאטסראיי בכדורסל, ארגין עתמאן. ברני ארדוב
סיבה לדאגה. עתמאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully