וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זאב: "הבנתי מגילי שג'ורדי מדבר איתו חודשים, אף שחקן לא מעל המועדון"

יו"ר הפועל תל אביב הסביר את השחרור של גילי ורמוט: "במצב שנוצר לא היתה ברירה אלא למכור אותו, בקיץ היינו מקבלים עליו הרבה פחות. בחודשיים האחרונים הוא לא תרם מספיק, אף שחקן לא מעל המועדון"

כאילו שההפסד בדרבי לא היה מספיק, היממה האחרונה בהפועל תל אביב הוסיפה חטא על פשע. אחרי שמכרו את גילי ורמוט ליריבה העירונית מכבי תל אביב, גררו גל של מחאה והפגנות אוהדים, אנשי הפועל תל אביב מנסים להנמיך את הלהבות. היו"ר החדש של האדומים בארי בן זאב ערך הערב מסיבת עיתונאים כדי לשפוך אור על ההתפתחויות הדרמטיות האחרונות ולהסביר מה הוביל למהלך.

ורמוט חתם במכבי תל אביב: "זה הדבר הכי נכון עבורי"

זו רשימת השחקנים שהפועל תל אביב תקבל תמורת ורמוט

עשרות אוהדים מפגינים נגד רמון, המועדון: "לא היה מנוס"

ברשת כבר מסתלבטים: כל הממים והציוצים ממעבר ורמוט

יו"ר הפועל תל אביב בארי בן זאב. קובי אליהו
יממה סוערת. בן זאב/קובי אליהו

בארי בן זאב אמר: "ההיכרות שלי עם גילי ורמוט החלה בקיץ. פגשנו אותו בבית קפה בקיץ והפעלנו עליו לחצים להישאר במועדון. הוא הבטיח תשובה לאיל ברקוביץ' והודיע שהוא נשאר בקבוצה. מה שהבנתי מהשיחה עם ורמוט זה שג'ורדי קרויף מדבר איתו כבר חודשים. העסק פשוט, מי שיש לו תקציב של 90 מיליון שקל ומי שיש לו אינסוף גרעונות אז הסיכוי של מי שיש לו תקציב גבוה לנצח במאבק על ורמוט הוא גבוה מאוד"

"לפני מספר שבועות נעניתי לבקשתם של מספר גורמים להיות יו"ר הפועל תל אביב. הסיבה העיקרית שנתתי את הסכמתי היא לא להחליט מי עולה הרכב, אלא המטרה העיקרית היתה למצוא בעלים למועדון. להפועל תל אביב אין בעלים. האגודה לא יכולה להתקיים במצב הזה, לא יכולה לעמוד בהוצאות בלי בעלים".

בן זאב הוסיף: "ראיתי כתבה שמכבי הציעה לורמוט לעבור אליה אחרי הדרבי. דיברתי עם חיים רמון ונאמר לי שלא היה ולא נברא. הדרבי אתמול היה דרבי עצוב. הסתכלתי אחרי הדרבי על הפנים של גילי והוא נראה לי שבור. בבוקר קיבלתי טלפון בסביבות 10 בבוקר ואמרו לי להגיע למשרד כי מוכרים את גילי. במצב שנוצר לא היתה ברירה אלא למכור את גילי. הקבוצה בכל מקרה במצב לא טוב בטבלה ואם מנתחים את החודשיים האחרונים זה לא שגילי לא כוכב גדול, אבל הוא לא הצליח לעזור להפועל מספיק. הקבוצה תקבל במונחים של כדורגל ישראלי סכום לא מבוטל".

"בשבועות הקרובים אעשה מאמצים למצוא בעלים להפועל תל אביב כי בלי בעלים האוהדים לא יחייכו. לא הייתי יכול לטרפד את העסקה הזו ולא היה עוזר אם הייתי מתפטר. יש משפט שלימד אותי דרור קשטן שאף שחקן הוא לא מעל הקבוצה. גילי הוא סמל וזה כואב. גילי רוצה לשחק בצ'מפיונס בעונה הבאה ואי אפשר למנוע ממנו את זה. אני קורא לכל האוהדים להבין שלא היתה ברירה בקונסטלציה הזו אלא לשחרר את גילי"

מאבטחים בכניסה למסיבת העיתונאים של הפועל תל אביב. קובי אליהו
אבטחה כבדה בכניסה/קובי אליהו

"אני לא מעריך שמועדון יכול להתקיים בלי האוהדים. אני באתי בשביל להציל את הפועל תל אביב כי הערכתי שהמועדון הולך להתרסקות טוטאלית. קשה לי מאוד לראות את מה שקורה במועדון. בקיץ היינו מקבלים על גילי הרבה פחות. בכל מקרה אנחנו צריכים שחקן שייאבק. אני דיברתי עם גילי ביום שישי והוא אמר לי שהוא מבטיח שהוא יישאר עד סוף העונה. אם תקחו את הוידאו משלושת המשחקים האחרונים, אז התרומה שלו לא היתה תרומה של גילי ורמוט".

בן זאב הוסיף: "אם תסתכלו מאז אירועי הדרבי הקודם אנחנו מקום אחרון בליגה בתוצאות שלנו עם גילי ורמוט. לא שאני מאשים את גילי ורמוט. לאלי כהן יש משימה קשה. אני לא מסתכל על הדרבי, אני מסתכל על המשחק בגביע מול הפועל כפר סבא איך הקבוצה שיחקה עם ורמוט. זה לא שגילי ורמוט הלך אז בטוח הפועל יורדת".

"ברור שכל העסקאות עם מכבי תל אביב היא מועקה קשה בלב. השחקנים היו הם מקצוענים ומעניין אותם הכסף. יש מעט שחקנים שהם סמל ומוכנים לוותר על כסף ולהישאר באותה קבוצה. זו מציאות כואבת אבל זאת עובדה וזה בכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully