וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של אנצ'לוטי לאוהדים: בייל יוצב בעמדה של רונאלדו?

מאמן ריאל מדריד שוב מגונן על כוכבו לפני משחק הצמרת מול סביליה (רביעי, 21:45, ספורט 5), ומתכנן לשנות את תפקודו לכנף שמאל בהיעדרו של CR7 המושעה. בנזמה ימשיך להפציץ?

קשר ריאל מדריד גארת' בייל. AP
לא יורד מהכותרות. בייל/AP

אחרי שחגגה על ריאל סוסיאדד בתחילת השבוע, ריאל מדריד רוצה לספק הוכחה נוספת לכך שהיא מסוגלת להסתדר גם ללא כריסטיאנו רונאלדו. מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) הקביעה הזו תעמוד למבחן, כשהבלאנקוס יארחו במשחק צמרת את סביליה הרביעית במשחק השלמה מהמחזור ה-16. CR7 ייעדר גם הפעם בעקבות עונש ההשעיה אותו הוא מרצה זכר להתפרעות שלו נגד קורדובה בשבוע שעבר, אך קרים בנזמה, שמילא את מקומו בהצלחה מול סוסיאדד, בונה על המשך מומנטום.

בנזמה כבש צמד נהדר במחזור האחרון וסחט מחמאות מאנצ'לוטי ומהתקשורת הספרדית, אך מי שממשיך לעורר תהיות הוא גארת' בייל, ששוב הואשם באנוכיות אחרי עוד מהלך בו לא מסר, הפעם לחאמס רודריגס. במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק אנצ'לוטי יצא פעם נוספת להגנתו. "בייל אגואיסט? זה רחוק מלהית מדויק. הוא עושה כל מה שהוא יכול למען הקבוצה. בברנבאו דווקא מחאו לו כפיים פעמיים או שלוש מול סוסיאדד".

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. AP
יש על מי לסמוך. אנצ'לוטי/AP

בספרד מדווחים שאנצ'לוטי, שמעריך מאוד את בייל, עשוי להציב אותו מחר בכנף שמאל, העמדה החביבה על רונאלדו. בשלב זה זו ברירת מחדל, אך ב'אס' דווח שמאמן ריאל שוקל ברצינות להפוך את זה לעניין קבוע, ולהעביר את רונאלדו למרכז. "אם בנזמה, רונאלדו ובייל כשירים, למה שלא ישחקו יחד? אין לי ספק שזה יקרה, רק צריך לחשוב איך בדיוק", אמר אנצ'לוטי.

אם ינצחו, הבלאנקוס יוכלו לפתוח פער של ארבע נקודות מעל ברצלונה ושבע נקודות מעל אתלטיקו מדריד. מול סביליה, שניצחה אותה 1:2 במפגש הקודם ביניהן בליגה הספרדית, זו תהיה משימה לא קלה. אונאי אמרי ראה את קבוצתו מפסידה רק באחד מתוך שמונת המשחקים האחרונים, ונהנה משער הניצחון המאוחר של יאגו אספס ב-2:3 על אספניול ביום ראשון. מחר הוא מקווה שהשחקנים שלו ישלפו הפתעה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully