וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הלו"ז הצפוף: עודד קטש לא יתמנה למאמן נבחרת העתודה

3.2.2015 / 16:48

אחרי שכבר הסכים לקבל על עצמו את התפקיד, מאמן הפועל תל אביב התחרט עקב העומס שצפוי לו אם האדומים יעפילו לשלבים המתקדמים של העונה. רמי הדר מונה למאמן נבחרת הקדטים

צילום וידאו: קובי אליהו

אחרי שכבר נענה להצעתו של המנהל המקצועי של נבחרות ישראל פיני גרשון, עודד קטש החליט היום (שלישי) לוותר בסופו של דבר על תפקיד מאמן נבחרת העתודה. מאמן הפועל תל אביב גילה כי אם קבוצתו תעפיל לשלבים המתקדמים של העונה, יוותרו לו שבועיים בלבד להכין את הנבחרת לאליפות אירופה, שתיפתח בשביעי ביולי באיטליה.

במצב כזה, הוא יחמיץ חלקים נרחבים משלבי ההכנה ולא יוכל להכין את הנבחרת כראוי לאתגר שצפוי לה, אחרי שסיימה במקום השביעי את אליפות אירופה שהתקיימה בעונה שעברה.

מאיגוד הכדורסל נמסר: "קטש נפגש היום עם ראשי האיגוד והאגף המקצועי, אמר שישמח לשתף פעולה עם הנבחרת ולסייע, אבל לא יוכל להיות המאמן הראשי שלה".

עודד קטש מסר הודעת הבהרה: "על אף הפרסומים השונים, לא אוכל לקבל את הצעת איגוד הכדורסל לאמן את נבחרת העתודה. אכן שקלתי בחיוב את פניית האיגוד, אך בעקבות לוחות הזמנים הצפופים בין תום העונה לאליפות אירופה בקיץ הקרוב, לא אוכל למלא את שני התפקידים ברצינות הנדרשת. אשמח לעמוד לרשות נבחרות ישראל השונות בעתיד, כפי שעשיתי עד היום, ואני רואה בפנייה עצמה כבוד גדול".

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
פניית פרסה. קטש/ברני ארדוב

רמי הדר מונה למאמן הקדטים, שרון אברהמי נשאר בנוער

היום העמוס באיגוד לא הסתיים בסיבוב הפרסה של עודד קטש, ובשעות אחר הצהריים נחשף באופן רשמי מי יאמן את נבחרת הקדטים: רמי הדר, מאמן מכבי חיפה. מינויו של הדר, 48, עבר היום פה אחד בוועדה המקצועית של האיגוד אחרי שפיני גרשון המליץ עליו לתפקיד. הדר ידריך את הקדטים באליפות אירופה דרג א' ומצפה לו משימה לא קלה כשישחק בבית אחד עם יוון, ספרד וליטא המארחת.

הועדה קיבלה את בקשתו של מאמן נבחרת הנוער שרון אברהמי, להמשיך עם הצוות שעבד איתו בנבחרת הקדטים בקיץ שעבר ועוזריו יהיו ערן איתן ויואב שמיר.

הדר, בן 47, חזר הקיץ לחיפה כמאמן ראשי, אחרי שאימן את הפועל עפולה מהליגה השנייה, והוביל אותה להישג של 19 ניצחונות מול 7 הפסדים בליגה הרגילה, ולהופעה בגמר אליפות הליגה השנייה. הדר שימש בתפקיד עוזר מאמן בחיפה בעונת האליפות 2012-13 , שבה חיפה סיימה את העונה עם 17 ניצחונות מול 9 הפסדים, וניצחה את מכבי ת"א במשחק גמר האליפות וזכתה בתואר.

משנת 2005 ועד 2012, הדר אימן בליגה השנייה את ביתר בנימינה, מכבי אשדוד, מכבי באר יעקב, ומכבי הוד השרון. הדר מביא עמו ניסיון כמאמן ראשי גם בליגת העל, במכבי חיפה ב-11 המשחקים האחרונים בעונת 2011-12, ובהפועל חולון בעונת 1994 לאחר שקודם לתפקיד מאמן ראשי לשבעת המשחקים האחרונים של העונה.

שרון אברהמי ימשיך כמאמן נבחרת הנוער. הוועדה קיבלה את בקשתו של אברהמי, להמשיך עם הצוות שעבד איתו בנבחרת הקדטים בקיץ שעבר ועוזריו יהיו ערן איתן ויואב שמיר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מכבי חיפה רמי הדר. ברני ארדוב
המינוי עבר פה אחד. רמי הדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully