וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ניתוח בברך: הארי רדנאפ התפטר מקווינס פארק ריינג'רס

אחרי יותר משנתיים בתפקיד, המאמן החליט לעזוב בעקבות בעיה רפואית שממנה הוא סובל: "לא אוכל לתת 100 אחוז למען הקבוצה". קווינס פארק ריינג'רס נמצאת במקום הלפני אחרון באנגליה

one

אחרי יותר משנתיים על הקווים בקווינס פארק ריינג'רס, הארי רדנאפ הגיש היום (שלישי) את התפטרותו לראשי המועדון, שהחליטו לא לעמוד בדרכו ולאפשר לו לעזוב.

לפחות על פי ההודעה הרשמית, לא מדובר בעזיבה בשל היכולת הרעה של הקבוצה, אלא בשל ניתוח שאמור המאמן לעבור. "הייתה לי תקופה נהדרת בקווינס פארק ריינג'רס", אמר רדנאפ לאתר הרשמי של הקבוצה, "אני רוצה להודות להנהלה, לשחקנים ולצוות המקצועי, כמו גם לאוהדים הנפלאים שהיו אדיבים אליי בתקופתי פה. לצערי, אני זקוק לניתוח בברך שימנע ממני לעשות את עבודתי בשבועות הקרובים ולכן החלטתי להחזיר את המפתחות. לצערי, לא אוכל לתת 100 אחוז לקבוצה".

קווינס פארק ריינג'רס נמצאת במקום הלפני האחרון באנגליה, כשהיא עם 19 נקודות בלבד אחרי 23 מחזורים. היא השיגה חמישה ניצחונות בלבד, סיימה ארבעה משחקים בתיקו והפסידה 14 פעמים. אגב, היא הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שהפסידה את כל 11 משחקי החוץ הראשונים שלה.

רדנאפ בן ה-67 עוזב את הקבוצה השביעית בקריירת האימון שלו, אחרי שעמד על הקווים גם בבורנמות', ווסטהאם, פורטסמות', סאות'המפטון וטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully