וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגאי יצא ללא פגע מתאונה: "מרגיש שיש לי מזל שיצאתי בחיים"

3.2.2015 / 15:00

מאמן נהריה היה מעורב בתאונת שרשרת והתפנה בעצמו לבדיקות בבית חולים: "הבחנתי באדם רץ על הכביש ובלמתי בחוזקה. בעקבות זאת, הרכב שמאחוריי נכנס בי והעיף אותי על הרכב שלפניי"

one

פחות מ-24 שעות אחרי ניצחון החוץ הגדול על מכבי ראשון לציון 79:80, המזל ממשיך להאיר פנים למאמן עירוני נהריה, רועי חגאי. המאמן הצעיר היה מעורב היום (שלישי) בתאונת שרשרת בכביש מספר 4 לכיוון צפון, בין צומת מורשה לצומת רעננה, אך יצא ללא פגע. חגאי התפנה בעצמו לבדיקות בבית החולים.

"הייתי בנסיעה בכביש 4 לכיוון צפון כשלפתע הבחנתי באדם רץ על הכביש בין המכוניות", סיפר חגאי לוואלה! ספורט, "בלמתי בחוזקה כדי לא להתנגש ברכב שלפניי שעצר, אבל הרכב שמאחוריי נכנס בי והעיף אותי על הרכב שלפניי. מרגיש מזל שיצאתי בחיים".

חגאי בן ה-39 מוביל את נהריה לסיבוב שני מצוין, כשהמאזן שלהם עד כה עומד על ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. לפני המשחק שפתח את הסיבוב, נגד הפועל ירושלים בחוץ, היה המאמן כבר עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, אלא שהצליח להפוך את הקערה על פיה ולהעלות את נהריה על דרך הניצחונות. בשבוע הבא תארח נהריה את עירוני נס ציונה, כשניצחון יקרב אותה אל המקום השמיני בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully