וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסאפ: "המאזן שלנו ב-20 המשחקים האחרונים הוא 1:19. זה רע?"

באטלנטה לא התרגשו יותר מדי מה-115:100 לניו אורלינס, שקטע רצף של 19 ניצחונות רצופים. בודנהולצר: "גאה בשחקנים שלי". דייויס: "לא אכפת לנו מי קולע, העיקר שאנחנו מנצחים"

שחקן אטלנטה הוקס, פול מילסאפ. AP
שחקן אטלנטה הוקס, פול מילסאפ/AP

רצף 19 הניצחונות הרצופים של אטלנטה הוקס נקטע הלילה (בין שני לשלישי), כשהקבוצה ספגה את הפסדה הראשון לשנת 2015, 115:100 לניו אורלינס. משחק גדול של אנתוני דייויס, שסיים עם שורה סטטיסטית נאה של 29 נקודות ו-13 ריבאונדים, לא הותיר להוקס, שכעת מחזיקים במאזן 9:40, כל סיכוי.

"העונה עוד ארוכה ויש הרבה זמן", הודה הפורוורד של אטלנטה, פול מילסאפ, שסיים עם 15 נקודות, "19 ניצחונות רצופים זה נהדר. כעת אנחנו עומדים על מאזן 1:19 ב-20 המשחקים האחרונים. זה רע? בכל מקרה, אסור לנו שההפסד הזה יהפוך לשני הפסדים במשחק הבא".

"ניו אורלינס לחצה אותנו כבר מהפתיחה והקשתה עלינו לפתח את המשחק הרגיל שלנו", ציין מאמן ההוקס, מייק בודנהולצר, "מגיע קרדיט גדול לניו אורלינס שידעה לנצל את החולשות שלנו. גם לשחקנים שלי מגיע קרדיט על כל מה שעשו בחודש האחרון. הפעם לא נראינו טוב, אבל אני גאה מאוד בשחקנים שלי. אני בטוח שנתאושש מהר".

בצד השני, היו מרוצים מאוד מהניצחון על מוליכת המזרח, אחת הקבוצות החזקות בליגה. כוכב המשחק, דייויס, שהוליך את הפליקנס לניצחון, התייחס לכך: "אנחנו צריכים להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים בתקופה האחרונה. זה עובד. במשחקים האחרונים שלטנו בריבאונד, בהגנה והנענו כדור בצורה נכונה. לא אכפת לנו מי קולע, העיקר שמנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully