וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב לא זרק במשך שלושה רבעים, בלאט: "זה דבר שאסור שיקרה"

משבר קליעה? קווין לאב סיים עם 5 נקודות בניצחון קליבלנד, לברון טוען ש"הוא אולי חסר ביטחון", בלאט יודע ש"חייבים לטפל בזה". וגם: נתוני ההגנה המשופרת, והעקיצה של ברנדון ג'נינגס על לברון

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
בטיפול. לאב/AP

קליבלנד רשמה הלילה (בין שני לשלישי) את ניצחונה ה-11 ברציפות, כשגברה 84:97 על פילדלפיה. היה זה ניצחון מלא בסמליות, כי בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו, הסיקסרס החלשים ניצחו את הקאבס והנחילו להם את אחד ההפסדים המביכים שלהם העונה, כחלק מרצף של שישה הפסדים. מאז דייויד בלאט וקבוצתו השלימו את הטרייד שהביא לקבוצה את ג'יי אר סמית ואימן שאמפרט, צירפו את טימופיי מוזגוב, והלילה גם בהילוך שני עם הרבה דקות של רפיון הקאבס הצליחו לנצח.

לברון ג'יימס, טימופיי מוזגוב, קליבלנד קאבלירס. AP
הגנה קשוחה. לברון/AP

מספרי המשחק

* קליבלנד רשמה ניצחון 11 ברציפות, ומחזיקה ברצף הכי ארוך בליגה, בעקבות ההפסד של אטלנטה (שנוצחה בניו אורלינס ונעצרה אחרי 19 ניצחונות).

* פילדלפיה קלעה רק 35 נקודות במחצית הראשונה - המחצית ההגנתית הכי טובה של קליבלנד העונה.

* הסיקסרס קלעו בפחות מ-40 אחוז מהשדה. הקאבס במאזן 0:7 כשהם שומרים את היריבה על פחות מ-40 אחוז מהשדה. בתשעת משחקיה האחרונים, קליבלנד לא הצליחה לשמור את יריבתה על פחות מ-44 אחוז.

* אחרי חמישה משחקים בשבעה ימים, קליבלנד תקבל מעט ימי מנוחה עד למשחקה הבא מול הקליפרס ביום חמישי בלילה.

* ב-33 דקות, קווין לאב קלע רק 5 נקודות ב-1 מ-7 מהשדה, כל הזריקות שלו נלקחו ברבע הראשון.

* זו בסך הכל הפעם השלישית שלו בקריירה שהוא קולע 5 נקודות ומטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
רצף חיובי. לברון/AP

ציטוטים

קליבלנד רחוקה עכשיו משחק וחצי בלבד מהמקום השלישי במזרח, ו-3.5 משחקים מהמקום השני במזרח. לברון ג'יימס אמר בסיום המשחק על הקרב הצמוד שמתפתח במזרח: "לא חשוב לנו מה עושות קבוצות אחרות. אנחנו מגנים ברמה גבוהה, חולקים בכדור, וזה מה שחשוב עבורנו. אנחנו משחקים עבור עצמנו, ועל מנת להשתפר.

"11 ניצחונות ברציפות? אנחנו לא צריכים להסתכל על המאזן, אלא פשוט לצאת ולנצח. עוד לא עשינו כלום. איך להישאר רעבים? המטרה היא אליפות, אבל עוד לא שיחקנו בשום משחק פלייאוף, שום דקת פלייאוף ביחד, שום סדרה, ורק זה מה שחשוב. בונים ביטחון במהלך העונה הרגילה, אבל יש הרבה דברים לבנות. אנחנו עכשיו ברצף של 11 ניצחונות, אבל יכולים להיות ברצף 11 הפסדים".

דייויד בלאט סיכם את הניצחון: "אף פעם אל תזלזל בניצחונות, על אף שאין ספק שהוא לא היה מלהיב. במשחק הקודם שלהם פילדלפיה כמעט ניצחו את אטלנטה. ציפינו למשחק קשה, עלינו למגרש והגנו היטב. בחלקים גדולים עשינו הגנה חזקה, חוץ מהרבע השלישי. אני חושב שאני לא עשיתי עבודה טובה ברבע השלישי. לא צריך להאשים אחרים. היו לנו כמה חמישיות שלא תורגלו. כבר הובלנו בהפרש גבוה, אבל הרגשתי שלא היה לנו איזון טוב על הפרקט. אני לוקח אחריות".

על דלאבדובה, שקלע שלוש שלשות חשובות בדקות האחרונות: "הרגשתי שהוא היה צריך להיות השחקן שצריך ללכת עליו ברבע האחרון, והיום זה הצליח. אני שמח שזה הצליח". על 18 האיבודים: "הסיקסרס במקום השני בליגה בחטיפות, ואם אתה סטטי ולא מניע כדור, הם יכולים לעשות צרות".

קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול ג'רמי גרנט פילדלפיה סיקסרס. AP
"המטרה היא לנצח". לאב/AP

הדבר שכן צריך להטריד את קליבלנד זה היכולת של קווין לאב, שקלע רק 5 נקודות ואפילו לא זרק לסל בשלושת הרבעים האחרונים. "זה דבר שלא צריך לקרות, אין ספק, פשוט לא צריך לקרות", אמר בלאט על לאב, וניסה להסביר: "לא הנענו מספיק את הכדור, ויכולנו לשחק עליו יותר. נצטרך לעבוד על כמה דברים ולטפל בזה".

לברון אמר ש"אני חושב שקוו מסר כמה זריקות נוחות שהיו לו, אולי הוא הרגיש שהוא לא בקצב הנכון. אני יודע שמצאתי אותו לכמה זריקות נוחות, שהוא יכול היה לזרוק אבל העדיף למסור. זה בסדר, כי זה שמר על הנעת הכדור. אני חושב שאולי ירד לו קצת הביטחון בקליעה".

לאב עצמו אמר ש"היו לי כמה זריקות נוחות ברבע הראשון, כמה ניסיונות לדחוף פנימה סביב הטבעת שיצאו החוצה... זה לא חוסר ביטחון". לאב יודע שזו פעם ראשונה בקריירה שלו שהוא בקבוצה מנצחת, עם ציפיות פלייאוף, שהוא לא השחקן המוביל בה: "אני פשוט עושה מה שמבקשים ממני, ומשחק איפה שאומרים לי. ניצחנו 11 משחקים ברציפות, כך שאני מתכוון להמשיך בדרך הזו. ככה זה עכשיו. כל עוד אנחנו ממשיכים לנצח, לא בטוח שיבקשו ממני לקלוע יותר או לזרוק יותר, וזה בסדר מבחינתי".

ג'יימס העביר מסר בנושא: "בסופו של דבר, המטרה היא לנצח, ולשם זה אתה צריך להקריב את מה שצריך עבור הקבוצה. זה מה שחשוב. זה לא חשוב כמה פעמים אתה נוגע בכדור או זורק. בשביל ניצחון אסיים גם עם 0 מ-0 מהשדה. אתן ריבאונדים, אסיסטים, אסחוט עבירות תוקף, חטיפות. לא צריך לזרוק, מה שחשוב זה רק לנצח".

* אפרופו לברון ג'יימס: ברנדון ג'נינגס, הגארד הפצוע של דטרויט פיסטונס, צייץ הלילה בטוויטר דברי ביקורת על כוכב קליבלנד. ג'נינגס הגיב בדיון על על שחקני עבר בליגה, וכתב: "לברון בורח יותר מדי כשהמצב מתחיל להתחרבן", כשהוא מתייחס לעזיבתו את קליבלנד ב-2010 ואת מיאמי בקיץ הקודם.

קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
הכדור בידיים שלו. אירווינג/AP

מה אמרו הפרשנים

כריס היינס מ"Plain Dealer" כתב על המצב של קווין לאב: "כששלושת הגדולים התאחדו, היה ברור שמישהו יצטרך להקריב על מנת שהדברים יסתדרו. ברור שעושי משחק הם לא אלה שמקריבים, כי הכדור בידיים שלהם. בפעם הראשונה בקריירה שלו, קווין לאב משפיע על המשחק בצורות נוטספות מלבד נקודות וריבאונדים. ההגנה שלו השתפרה בצורה דרמטית, במיוחד בכל הנוגע לעירנות ומודעות בהגנה. הוא נראה יותר בפוזיציות הנכונות. הוא עושה את העבודה השחורה שלא נמדדת בסטטיסטיקה. הוא נותר סבלן באמונתו האיתנה שהוא בסוף ימצא את הנישה שלו בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully