וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב פרסה: למרות הבלאגן, סמואל אטו צפוי להישאר בסמפדוריה

אחרי שכבר היה בדרך החוצה כשבוע בלבד לאחר שהצטרף בשל חילוקי דעות עם מיכאלוביץ', החלוץ הקמרוני בן ה-33 יישאר, לפחות בינתיים, בקבוצה שנמצאת במקום החמישי בליגה האיטלקית

שחקן סמפדוריה, סמואל אטו. GettyImages
סמואל אטו בפעולה. נשאר בסמפדוריה/GettyImages

אוהדי סמפדוריה, הסירו דאגה מלבכם. אחרי שנדמה היה שהרכש הכי נוצץ של הקבוצה בשנים האחרונות, סמואל אטו, יעזוב בשל חילוקי דעות עם המאמן סינישה מיכאלוביץ', הבוקר (שלישי) מדווחים באיטליה כי הצדדים הגיעו לעמק השווה, והחלוץ הקמרוני בן ה-33 יישאר בסופו של דבר בקבוצה מגנואה.

כזכור, הבעיות החלו כאשר מאמנה של הקבוצה המדורגת חמישית בליגה האיטלקית ונאבקת על מקום באירופה, שחקן העבר הסרבי הנהדר, דרש מכל שחקני קבוצתו להגיע לאימון בלתי מתוכנן, שני באותו יום, זאת לאחר התבוסה המשפילה 5:1 בחוץ מול טורינו. באותה תבוסה, אטו גם ערך את הופעת הבכורה שלו בסמפדוריה, כאשר נכנס למגרש בדקה ה-71.

אלא שאטו סירב להגיע לאימון ובמקום זאת, בחר לנסוע למילאנו, שם הוא ומשפחתו מתגוררים. מיכאלוביץ' הרים טלפון לאטו והשניים ניהלו שיחה קשה, אחריה, כך על פי הדיווחים, היחסים ביניהם פוצצו. אחרי שהצדדים הגיעו להסדר, עם אטו, עדיין לא ברור אם בסגל או בהרכב, סמפדוריה תנסה להתאושש מאותה תבוסה מול טורינו, כשתפגוש את ססואולו הלוהטת, שגברה 1:3 על אינטר במחזור המשחקים האחרון שנערך בארץ המגף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully