וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: האם הצופים בטורניר הצ'לנג'ר בדאלאס ראו משחק מכור?

האוקראיני דניס מולחנוב (174 בעולם) היה פייבוריט ברור לפני המשחק נגד הארגנטינאי אוגוסטין ולוטי (303 בעולם), אבל למרות שהוביל, השתנה יחס ההימורים תוך כדי המשחק בצורה חריגה, ולחשד נוספה נפילה "תיאטרלית". צפו

הטניסאי האוקראיני דניס מולחנוב. AP
שינוי חריג ביחס ההימורים תוך כדי המשחק. מולחנוב/AP

האם הצופים בטורניר צ'לנג'ר הנערך בדאלאס ראו משחק מכור? במהלך המשחק בין האוקראיני דניס מולחנוב (174 בעולם) לארגנטינאי אוגוסטין ולוטי (303 בעולם) השתנה יחס ההימורים תוך כדי משחק, כשלפני ההתמודדות מולחנוב היה הפייבוריט, וככל שהמערכה הראשונה התקדמה, ולמרות שהוביל בה, יחס ההימורים עליו צלל עד ל-0. מולחנוב ניצחב במערכה הראשונה 5:7, אבל באופן מוזר עוד יותר, היחס לא השתנה. ולוטי ניצח במערכה השנייה 2:6, ובמערכה השלישית קרה עוד דבר מוזר, כשבפיגור 3:2 מולחנוב מעד ושמט את המחבט בצורה שהתקשורת האמריקאית הגדירה כ"תיאטרלית". ולוטי ניצח במערכה הזאת 3:6, ועלה לשמינית גמר הטורניר.

לפני המשחק היחס שולוטי ינצח היה 2.25 ואילו במהלכו הארגנטינאי הפך כבר במערכה הראשונה לפייבוריט, למרות שפיגר, כשיחס עליו ירד ל-1.2. המנצח אוגוסטין ולוטי התראיין לאחר המשחק ונשאל האם הרגיש שמשהו מוזר קורה במשחק. "למען האמת אני בשוק, אין לי מושג איך ההימורים עובדים. אני קורע את התחת במגרש. לא ידעתי שיחס ההימורים השתנה תוך כדי המשחק, הוא התנהג כאילו משהו מציק לו, הנעל או משהו, חשבתי שהוא עיקם את הקרסול. אני נשבע בחיי ובחיי משפחתי שאין לי שום קשר למשהו מסריח ואני לא מדמיין שמשהו כזה יכול לקרות. אני לעולם לא אהיה חלק מדבר כזה".

צפו בנפילה התיאטרלית של דניס מולחנוב

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully