וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכם הטרייד: סולארי למכבי פתח תקוה, פלצ'וק לאשדוד. אוחיון חתם

3.2.2015 / 17:15

אחרי נפילת העסקה מול היריבה העירונית, מכבי פתח תקוה ביצעה חילופי שחקנים עם אשדוד וצירפה את אקס קרית שמונה. גם אלמוג אוחיון, יניב שגב וליאור ברטקובסקי חתמו אצל הלוזונים

one

אחרי שנפל הטרייד עם הפועל פתח תקוה, מכבי פתח תקוה סגרה היום (שלישי) עסקת חליפין עם מ.ס. אשדוד, במסגרתה יעבור הקשר ההתקפי ניקולאס פלצ'וק דרומה בתמורה לארגנטינאי אחר, דויד סולארי, שייצטרף לחלק הקדמי של הלוזונים אחרי שזכה באליפות עם קרית שמונה ושיחק בשנתיים האחרונות באשדוד. על הטרייד האפשרי פורסם בוואלה! ספורט.

גם מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און פנה לאשדוד וביקש את סולארי, אולם השחקן נותן עדיפות לקבוצה של רן בן שמעון, עמו זכה באליפות עם עירוני קרית שמונה.

דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
חוזר לשתף פעולה עם רן בן שמעון. דויד סולארי/אדריאן הרבשטיין

עוד במכבי פתח תקוה: יניב שגב, הכדורגלן בן ה-18 שעזב לפני כחצי שנה את קבוצת הנוער של הפועל תל אביב כדי לשחק בדרום אפריקה חתם בקבוצה. השחקן החל להתאמן בקבוצה הבוגרת, אולם צפוי לשחק בעיקר בקבוצת הנוער בתום העונה. שגב נרכש על ידי המועדון כהשקעה לטווח הארוך. הקשר הצעיר, שחקנה של בידווסט וויטס מדרום אפריקה המחזיק גם בדרכון דרום אפריקאי, הגיע מיוהנסבורג כדי להסדיר את ענייניו מול הצבא בזמן הפגרה בליגה בה הוא משחק.

לאחר שהרשים את רן בן שמעון, חתם בקבוצה. המגן-קשר ליאור ברטקובסקי מראשון לציון חתם עד סוף העונה במכבי פתח תקוה. השחקן נבחן בה בחודשיים האחרונים לפני שצורף. גם הקשר אלמוג אוחיון מהפועל חיפה חתם רשמית והצטרף לסגל של הלוזונים.

(עדכון ראשון: 10:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully