וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חדד מועמד לאשדוד, סולארי, בלו ואבו ענזה עשויים לעזוב

הקשר שעזב את פטרולול הוצע לקבוצה, ששוקלת לצרפו עד לתום העונה עם אופציה להארכה. מכבי פתח תקוה בעקבות סולארי, בלו מבוקש בהפועל פתח תקוה שרוצה את משה אוחיון, לוד ואחי נצרת את אבו ענזה

one

מ.ס. אשדוד עשויה לצרף את שי חדד. השחקן הוצע למועדון וכעת שוקלים אם לצרפו עד סוף העונה עם אופציה להאריך את הקשר בהמשך. חדד עבר בתחילת העונה לפטרולול פלוישט הרומנית, אבל כעת הוא בארץ ובודק אופציות אחרות.

במקביל, אשדוד מחוזרת מאוד מהבוקר. מנכ"ל הפועל פתח תקוה יורם עינב רוצה לסגור עם אשדוד על צירופו של ירו בלו, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט. הפועל פתח תקוה גם רוצה את משה אוחיון, אבל עדיין לא הגישה הצעה כספית.

במכבי פתח תקוה רוצים את דויד סולארי, אותו אימן רן בן שמעון בעונת האליפות בקרית שמונה. בבני לוד מאוד רוצים את מוראד אבו ענזה כדי שיסייע להם לעלות לליגת העל וגם אחי נצרת לוחצת לצרף את החלוץ.

יובל שבתאי הפועל עכו מול שי חדד בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יחזור לליגת העל? שי חדד/יוסי ציפקיס

מנכ"ל מ.ס. אשדוד רפי נידם אמר בעקבות הפניות של הקבוצות: "אנחנו נשחרר את השחקנים רק אם נחתים שחקנים משמעותיים במקומם. יש לנו פרק זמן קצר למצוא שחקנים שיכולים לשדרג אותנו בחלק הקדמי. אם נעשה זאת ב-24 השעות הקרובות, יהיה על מה לדבר. אם לא נצליח, ירו בלו, סולארי ואבו ענזה יישארו באשדוד. צריך גם לשאול את השחקנים אם הם בכלל רוצים לעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully