וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון רוצה לבצע שינוי: ג'רי סמית' צפוי לעזוב

3.2.2015 / 9:22

הכתומים רשמו את הפסדם הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים, והחשש להתדרדרות למלחמה על הכניסה לפלייאוף תוביל ככל הנראה לשחרורו של הגארד האמריקאי

one

מכבי ראשון לציון ממשיכה בתקופה הרעה שלה, ואמש (שני) רשמה הקבוצה של שרון דרוקר את הפסדה הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים כשנוצחה בביתה על ידי עירוני נהריה מהתחתית 80:79 בתום ההארכה. הכתומים הציגו משחק לא טוב לאורך רוב שלבי המשחק, אך למרות זאת ניתנו להם שתי הזדמנויות לנצח את המשחק, בתום הזמן החוקי ובתום ההארכה, ובשתי ההזדמנויות שון דאוסן לא השכיל לעשות זאת. בסביבת הקבוצה היו אנשים שלא הבינו מדוע הכדור האחרון הגיע לדאוסן ולא לאייזיאה סוואן, שכבר ניצח עבור הקבוצה משחקים בשניות האחרונות בעבר.

מי שצפוי לשלם את המחיר בעקבות התקופה הרעה הוא הגארד האמריקאי ג'רי סמית', שקלע אמש 9 נקודות ב-27 דקות. סמית', שהגיע למשחק בכושר לא טוב, הפגין אגרסיביות והרבה אנרגיות לאחר שקיבל מסרים כי אם לא ירים את רמת המשחק שלו עשוי להיות משוחרר, אך משחק ההתקפה של ראשון לציון היה נראה תקוע גם עמו. היו"ר יצחק פרי נחוש לבצע שינוי בסגל על מנת למנוע התדרדרות של הקבוצה למלחמה על הכניסה לפלייאוף, וכשלקבוצתו נותרו עוד שלושה חילופים אפשריים בעמדות הזרים, שחרורו של סמית' נראה טבעי. סמית' שיחק העונה 22.7 דקות ב-18 משחקים ורשם 9.4 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים.

הכתומים יסיימו את הסיבוב השני עם סדרה של משחקים קשים מאוד. בשבוע הבא תתארח ראשון לציון בארנה בירושלים נגד הפועל ירושלים, לה הפסידה הקבוצה של דרוקר בשני משחקים העונה. אחרי פגרת הגביע תארח ראשון לציון את הפועל תל אביב, תצא למשחק חוץ לא פשוט נגד גלבוע/גליל שנאבקת על חייה בתחתית הטבלה ותחתום את משחקי הסיבוב במשחק חוץ נגד מכבי תל אביב.

ג'רי סמית', מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
עשוי לשלם את המחיר על התקופה הרעה של הקבוצה. ג'רי סמית'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully