וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד גברה 84:97 על פילדלפיה, ומחזיקה ברצף הניצחונות הכי ארוך בליגה

אירווינג קלע 24, לברון קלע 18 וחילק 11, ולמרות הסתבכות מיותרת ברבע האחרון, קליבלנד הלוהטת גברה על היריבה שהביכה אותה לפני חודש. קווין לאב שוב קרטע עם 1 מ-7 מהשדה

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס מול קיי ג'יי מקדניאלס פילדלפיה סיקסרס. AP
לא עוצרים. אירווינג/AP

מאזן: 20:30 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בבית מול לוס אנג'לס קליפרס, בלילה שבין חמישי ושישי

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: קיירי אירווינג סיים כקלע הבולט במשחק עם 24 נקודות (9 מ-16), וחילק 5 אסיסטים וקלט 5 ריבאונדים. לברון ג'יימס חילק 11 אסיסטים והסתפק ב-18 נקודות באחוזים חלשים (6 מ-17 מהשדה, 6 איבודים). קווין לאב קלע רק 5 נקודות (1 מ-7 מהשדה), אבל חזר להיות משאבה כשקלט 15 ריבאונדים (עומד על 39 כדורים חוזרים בשלושת המשחקים האחרונים).

צפו בתקציר המשחק

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול הנרי סימס פילדלפיה סיקסרס. AP
יודע שרק הפלייאוף זה הדבר האמיתי. לברון/AP

רק לפני חודש פילדלפיה גברה על קליבלנד בימיה הקשים והעמיקה את המשבר של הקבוצה של דיוויד בלאט (לפני הטריידים), אבל הלילה (בין שני לשלישי) הקאבס גברו 84:97 על הסיקסרס והשלימו נקמה קטנה בדרך לניצחון 11 ברציפות. כעת, אחרי שהרצף של אטלנטה נקטע הלילה (אחרי ההפסד 115:100 לניו אורלינס), קליבלנד מחזיקה ברצף הכי ארוך בליגה. הרצף הכי ארוך בתולדות המועדון הוא 13 ניצחונות, מ-2010, העונה האחרונה בקדנציה הקודמת של לברון ג'יימס בקבוצה.

אבל זה לא הלך חלק. קליבלנד פתחה היטב ועלתה ל-20 הפרש כבר ברבע השני והגיעה לפער זהה ברבע השלישי, אבל משם כבר התחילה להשתעמם מול הקבוצה מתחתית המזרח ושחקניו של בלאט החלו להראות רפיון. הסיקסרס צימקו ל-69:67 בתחילת הרבע הרביעי. אירווינג קלע שתי שלשות רצופות כדי להרגיע את הקאבס, אבל פילדלפיה שוב נצמדה כשרוברט קובינגטון קלע שלשה וצימק ל-80:77.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מתיו דלאבדובה, קליבלנד קאבלירס. AP
שלשות חשובות. דלאבדובה/AP

אירווינג, שנבחר לשחקן השבוע במזרח, התעורר שוב וקלע 6 מתוך ה-8 הבאות של הקאבס, ומתיו דלאבדובה השלים שלוש שלשות חשובות ברגעי ההכרעה כדי לסגור את הסיפור ולהשלים את הרצף. "אין לזה משמעות", התעקש לברון בסיום, "המטרה היא אליפות, אבל עדיין לא שיחקנו ביחד שום משחק פלייאוף, שום סדרת פלייאוף, אף דקת פלייאוף, וזה הדבר היחיד שחשוב. צריך להתפתח במהלך העונה הרגילה, ואסור לנו להיות נינוחים. כמו שהגענו לרצף 11 ניצחונות, נוכל לרשום רצף 11 הפסדים".

דלאבדובה סיים עם 12 נקודות, אימן שאמפרט קלע 11 נקודות ב-4 מ-4 מהשדה, ג'יי אר סמית קלע 12, טימופיי מוזגוב סיים ערב מעט מפוזר עם 10 נקודות (4 מ-11 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-5 חסימות. קווין לאב, שסיים עם 1 מ-7 מהשדה, לא רשם אף ניסיון קליעה אחרי הרבע הראשון, ובסיום המשחק נשאר עוד שעה על הפרקט ועבד על הקליעה שלו עם שני עוזרי מאמן. לאב רשם משחק שלישי העונה עם סל שדה אחד (ומטה), דבר שעשה רק פעם אחת בכל שלוש העונות הקודמות. רוברט קובניגטון וג'רמי גרנט קלעו 18 כל אחד לפילדלפיה.

קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול ג'רמי גרנט פילדלפיה סיקסרס. AP
ערב קשה. לאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully