וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "ראיתי שיש 4 שניות, אמרתי לעצמי שאני חייב לתת הכול"

2.2.2015 / 23:18

קפטן הפועל חולון סיפר על ההרגשה לפני סל הניצחון שקלע בחיפה. דן שמיר מרוצה מהניצחון בנס ציונה: "אסור להיכנס לעוד נפילות". דרוקר על הידרדרות ראשל"צ: "צריך להיכנס לפרופורציות לגבי המיקום שלנו ביחס לתקציב"

one

שלושה משחקים שוחקו הערב (שני) בליגת העל בכדורסל ושניים מהם סיפקו דרמה גדולה. קפטן הפועל חולון שלומי הרוש העניק לקבוצתו ניצחון 83:85 ברוממה על מכבי חיפה, בזכות סל עם הבאזר. עירוני נהריה רשמה ניצחון גדול בראשון לציון כשגברה על קבוצתו של שרון דרוקר 79:80 בהארכה. הפועל אילת יצאה מנס ציונה עם ניצחון חוץ לאחר שגברה עליה 65:75.

קפטן הפועל חולון שלומי הרוש אמר על הניצחון: "הייתה חטיפה והכדור הגיע אליי, ראיתי שיש 4 שניות על השעון, אמרתי לעצמי שאני חייב לתת את הכול, עם הפציעה ועם איך שהרגשתי, לא רצתי ככה כל המשחק, אמרתי שאני חייב לתת את הספרינט האחרון כדי לנצח את המשחק, ואני שמח שהיום זה הצליח לי. ניצחון מאוד חשוב בשבילנו. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה, אנחנו מנסים לבוא לכל משחק ולנצח, חיים משבת לשבת כמו שאומרים בכדורגל, מקווים שנבוא לאילת וניתן עוד משחק טוב".

גארד הפועל חולון שלומי הרוש. מגד גוזני
ספרינט חזק בסוף, וסל ניצחון. הרוש/מגד גוזני

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר אמר לאחר הפסד קבוצתו לעירוני נהריה: "היה משחק טקטי, משחק שהם באו לכפות עלינו סגנון מסוים. המשחק היה צמוד ברובו. הגענו להארכה ושם זה יכל ללכת לכל כיוון. הריבאונד פגע בנו, הבדל של 10 ריבאונדים זה משמעותי, ידענו שהם קבוצת ריבאונדים טובה, אבל זה פגע, נצטרך להמשיך הלאה. הכדור היה אצל כולם בסוף, לא רק אצל שון, אי אפשר להגיד שהכדור היה אצל מישהו יותר מאחרים. רצינו להסתמך על היכולת האישית של שון, האמנתי שיגיע לסל, זה כמעט קרה אבל ברח לו הכדור, זה חלק מהמשחק וזה ניסיון שהוא יקבל. צריך להאמין בשחקנים ולדחוף אותם קדימה. אנחנו צריכים להיכנס לפרופורציות לגבי המיקום שלנו ביחס לתקציב שלנו, הזכרתי את זה גם בימים הטובים כשהיינו מקום ראשון או שני, הקבוצה הזאת היא לא מושלמת, לקחנו הרבה סיכונים, באנו לעונה כלכלית. בסיבוב הראשון היינו קבוצת הסיבוב, עכשיו אנחנו בירידה קלה, נצטרך למצוא איך להשתפר. ננסה לעשות סוף סיבוב שני וסיבוב שלישי טוב".

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי היה מרוצה מניצחון החוץ: "כיפרנו על שבוע שעבר, זה אותו תסריט כמו שבוע שעבר רק עם משחק טוב בהרבה. קלענו רע יותר, אבל זה מראה שההתקפה זה לא הכול, לא היינו ביום התקפה גדול, אבל עצרנו את ראשון על 79 נקודות ב-45 דקות שזה הישג ענק להגנה שלנו. אמרתי לשחקנים בתחילת ההארכה שיד אלוהים שלחה לנו שוב הארכה כדי שנתקן את שבוע שעבר. אמרתי שאם נקבל פחות מ-80 נקודות, עד 7 נקודות בהארכה, ננצח. זה בדיוק מה שהם עשו, אני גאה בחבר'ה על תצוגה הגנתית מדהימה. שרון מאמן טוב, וראשון קבוצה מאומנת להפליא, אבל לא קורה שקבוצה שומרת 45 דקות אזורית 3-2, אבל עשינו את זה בצורה מצוינת, באנו טקטית טוב, לא יודע מי ניצח בזה, העיקר שניצחנו את המשחק. ניצחנו את הפועל תל אביב, הפועל ירושלים, חולון וראשון, קבוצות גדולות, וקבוצות שברמה שלנו בתחתית לא ניצחנו, נצטרך לדעת לנצח משחקים מול קבוצות ברמה שלנו ולדעת לשחק כפייבוריטים. אנחנו לא נרד ליגה, זה אני יודע בוודאות, אבל לא יודע אם נוכל להתקדם הלאה, המטרה להישאר בליגה ובזה נעמוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אייזאה סוואן שחקן מכבי ראשון לציון (שמאל) מול עירוני נהריה. אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
סיבוב שני לא טוב עובר על ראשון לציון. סוואן/אתר רשמי, אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון

עירוני נס ציונה ספגה מול אילת הפסד שלישי רצוף ומאמנה נדב זילברשטיין הסביר מדוע: "אנחנו בכללית גם היום וגם בשני המשחקים האחרונים פחות זורמים בהתקפה, הגנתית אני חושב שרוב הזמן עשינו עבודה לא רעה. איבדנו יותר מדי כדורים וקיבלנו יותר מדי נקודות במתפרצות. נבוא ביום רביעי לאימון, נעבוד קשה, נתקן את מה שצריך ונחזור עוד ועוד פעם עד שזה יתחיל לזרום, עד שנחזור לעצמנו, התרופה הכי טובה זה ניצחון".

אילת, מנגד, התרחקה מהתחתית, ומאמנה דן שמיר היה מרוצה ממה שראה: "פתחנו את העונה מאוד לא טוב, מאיזושהי סיבה ולא רק מהסיבה הפרסנולית כי רק בעמדה אחת עשינו שינוי משמעותי, לא שיחקנו כקבוצה בהתחלה, ובחודשיים האחרונים עבדנו יותר טוב, עוד שחקנים שותפים נותנים עבודה, עם כל האנרגיה שהוצאנו כדי להגיע למצב שאנחנו נמצאים בו כרגע, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לא להיכנס לעוד נפילות, כי אנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו".

כדיר מול וואט/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully