וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "יש לנו עוד דרך ארוכה, צריכים לשמור על עקביות"

2.2.2015 / 22:56

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הניצחון הקליל בדרבי: "היו לנו הזדמנויות להרוג את המשחק ולא הצלחנו לעשות את זה". על חיזוק אפשרי אמר: "עד הרגע האחרון תמיד יש סיכוי, נראה מה יהיה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הגדילה הערב (שני) את הפער בפסגת הטבלה לארבע נקודות, כשגברה על היריבה העירונית הפועל 0:2 בדרבי. מהראן ראדי (10) ניצל טעות איומה של אפולה אדל, ניקולה מיטרוביץ' הכפיל עם טיל מצוין (52), ופאקו אייסטרן יכול להיות מרוצה - גם מהיכולת, גם מהתוצאה. החדשות הרעות היחידות: טל בן חיים ספג כרטיס צהוב ויחמיץ את משחק החוץ מול עירוני קרית שמונה בגביע המדינה.

"בתחילת המשחק שלטנו לגמרי במשחק, במחצית השנייה ניסינו ליהנות מהמשחק", אמר פאקו אייסטרן בסיום. "היו לנו הזדמנויות להרוג את המשחק ולא הצלחנו לעשות את זה, ואז זה גרם לנו לאבד מעט ביטחון. הטבלה די ברורה, כרגע הפועל במצב די רע ומכבי תל אביב במצב טוב. יש לנו עוד דרך ארוכה. החלק החשוב ביותר של העונה הוא לקראת הסוף, אנחנו צריכים לשמור על עקביות, היריבות הולכות להיות חזקות מאוד". על חיזוק אפשרי לפני סגירת חלון ההעברות אמר המאמן הצהוב: "עד הרגע האחרון תמיד יש סיכוי, נראה מה יקרה".

קשר מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ': "הדבר הכי חשוב עבורי ועבור הקבוצה זה שלוש הנקודות. היה משחק לא קל, משחק רגשי מאוד. אני שמח שניצחנו וגם שכבשתי. אנחנו לא צריכים להסתכל על יריבות אחרות, רק על עצמנו".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רגליים על הקרקע. פאקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully