וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה ימים אחרי שחתם: סמואל אטו עומד לעזוב את סמפדוריה

המאמן סינישה מיכאלוביץ' דרש משחקני הקבוצה להגיע לאימון כפול ולא מתוכנן לאחר התבוסה 5:1 מול טורינו. הקמרוני סירב, נקלע לעימות עם מאמנו ולא הגיע. הוא עשוי לעבור לליגה בארה"ב

סמואל אטו עובר בדיקות רפואיות, סמפדוריה. הטוויטר של סמפדוריה, צילום מסך
קצר ולא לעניין. אטו במעמד החתימה/צילום מסך, הטוויטר של סמפדוריה

לפני שישה ימים בלבד, ביום שלישי שעבר, הוצג סמואל אטו בקול תרועה רמה וחגיגית כשחקנה החדש של סמפדוריה. העיר גנואה צהלה ושמחה לאחר החתמתו של החלוץ הקמרוני שפתח את העונה באברטון. שישה ימים, ואטו כבר נמצא בדרכו החוצה מסמפדוריה.

הכול החל כאשר מאמנה של הקבוצה המדורגת חמישית בליגה האיטלקית ונאבקת על מקום באירופה, שחקן העבר הסרבי הנהדר סינישה מיכאלוביץ', דרש מכל שחקני קבוצתו להגיע לאימון בלתי מתוכנן, שני באותו יום, זאת לאחר התבוסה המשפילה 5:1 אתמול (ראשון) בחוץ מול טורינו. באותה תבוסה, אטו גם ערך את הופעת הבכורה שלו בסמפדוריה, כאשר נכנס למגרש בדקה ה-71.

אלא שאטו סירב להגיע לאימון ובמקום זאת, בחר לנסוע למילאנו, שם הוא ומשפחתו מתגוררים כרגע. מיכאלוביץ' הרים טלפון לאטו והשניים ניהלו שיחה קשה, אחריה, כך על פי הדיווחים, היחסים ביניהם פוצצו, מה שעשוי להוביל לעזיבתו של אטו. בסמפדוריה שוקלים לשחרר את השחקן מחוזהו ונראה שגם הוא מעוניין בכך.

המועדון סירב להודות כי אטו נמצא על סף עזיבה וטען כי הוא פספס את האימון מסיבות אישיות, אולם בארץ המגף משוכנעים כי הפיצוץ הוא סופי ובסמפדוריה יעדיפו להתרכז במטרות שלהם לקראת המשך העונה ולא ביחסים בין המאמן לחלוץ הוותיק, שעשוי לעבור לשחק בארצות הברית, שם העונה החדשה תצא לדרך בעוד כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully