וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע האנגלי: מנצ'סטר יונייטד תטייל לשמינית הגמר?

אחרי ה-0:0 המביך במפגש הראשון, השדים האדומים לא רוצים לפשל בבית נגד קיימברידג' יונייטד מהליגה הרביעית במשחק החוזר (21:45, ספורט 1 ו-HD). סנדרלנד פוגשת את פולהאם

שחקן מנצ'סטר יונייטד פיל ג'ונס מול שחקן קיימבריג' יונייטד טום אליוט. רויטרס
המפגש הקודם היה מביך מאוד מבחינת יונייטד/רויטרס

שלושה משחקים חוזרים במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי ייערכו מחר (שלישי, 21:45), כאשר במוקד יעמוד הניסיון של מנצ'סטר יונייטד לא לפשל ולעבור באולד טראפורד את קיימברידג' יונייטד מהליגה הרביעית, אחרי ה-0:0 המדהים במשחק הראשון (ספורט 1 ו-HD).

השדים האדומים כבשו ביום שבת את המקום השלישי בפרמיירליג והתקרבו מרחק חמש נקודות בלבד מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, אחרי ניצחון 1:3 על לסטר, במשחק בו סופסוף כבשו גם רובין ואן פרסי וגם רדאמל פלקאו. כעת, הקבוצה של לואי ואן חאל חייבת למחוק את הרושם שהותירה במפגש הקודם מול קיימברידג', שמצדה מדשדשת במרכז טבלת הליגה הרביעית והפסידה 3:2 מול לוטון טאון בחוץ, אחרי שכבר פיגרה 3:0 בהפסקה.

הפרס למנצחת במפגש הזה יהיה משחק חוץ בשמינית הגמר מול המנצחת במשחק חוזר נוסף שייערך מחר, בין שפילד יונייטד לפרסטון נורת' אנד. המשחק השלישי מחר יפגיש בין סנדרלנד מהליגה הראשונה לפולהאם המתוסבכת מליגת המשנה, כאשר המנצחת שם תתארח בסיבוב הבא אצל בראדפורד סיטי מהליגה השלישית, הקבוצה שהדהימה את צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully