וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישור הרשמי התקבל: אריאל הרוש חוזר לסגל מכבי נתניה

סוגיית מעמדו של השוער באה לסיומה לאחר שבעלי בית"ר ירושלים אלי טביב מסר למועדון את המכתב המאשר את שיתופו בקבוצה. לטביב נפתח תיק בהוצאה לפועל בעקבות סירובו לשלם להרוש את פסק הבורר

one

עכשיו זה רשמי: מכבי נתניה קיבלה היום (שני) מכתב ובו האישור של אלי טביב ובית"ר ירושלים לשיתופו של אריאל הרוש בקבוצה. אמש פרסמנו כאן שבעלי בית"ר ירושלים ועורכי דינו אישור בעל פה להרוש לחזור לפעילות מלאה בנתניה, אבל השוער וגם בקבוצה עצמה, חיכו למכתב רשמי שהגיע היום.

הרוש אמנם התאמן בימים האחרונים בנתניה, אבל מצב רוחו היה שפוף עקב האיסור לשחק. לוואלה! ספורט הוא אמר: "עברתי כמה ימים לא פשוטים אבל אני שמח שזה מאחוריי. אני עם הפנים קדימה". בנתניה היו מרוצים משני המשחקים בהם פתח שוער המשנה שניר דורי. השוער זכה למחמאות, וביום שלישי תתברר כשירותו אחרי שסיים את המשחק בשבת נגד הפועל פתח תקוה עם פגיעה בכתף.

ללא קשר לעניין זה, הרוש קיבל אתמול אישור מההוצאה לפועל כי נפתח תיק לטביב ולבית"ר ירושלים בעקבות סירובו של בעלי בית"ר לשלם לו את פסק הבורר מהקיץ, על סך 850 אלף שקל ברוטו. בימים הקרובים צפוי טביב לקבל מכתב התראה מההוצאה לפועל ובו דרישה לתשלום מידי של החוב. לבעלי בית"ר יינתנו 14 ימים להשלים את חובו, אחרת יחלו בהוצאה לפועל בסנקציות נגדו.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר לסגל. הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully