וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס ולה סובל מקרע ברצועה וינותח, ככל הנראה סיים את העונה

מכה קשה לסוסיאדד: החלוץ, שנפצע בתבוסה לריאל, סובל מקרע במיניסקוס ולא צפוי לחזור למגרשים העונה. חלון ההעברות בספרד כבר נסגר, מויס לא יוכל לצרף שחקן התקפה שימלא את מקומו

קרלוס ולה שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
קרלוס ולה. מכה קשה לסוסיאדד/GettyImages

21 שערי ליגה כבשה העונה ריאל סוסיאדד. שליש מהכמות הזו, שבעה שערים במספר, כבש החלוץ המוביל של הקבוצה, קרלוס ולה המקסיקני בן ה-25, שלצערם של ראשי המועדון, המאמן דייויד מויס והאוהדים, ייעדר בתקופה הקרובה, לאחר שקרע את המיניסקוס בתבוסה 4:1 לריאל מדריד.

ולה נפצע בברכו בדקה ה-17 במשחק מול הבלאנקוס והוחלף באופן מיידי. כעת מתברר שהמקסיקני, שהמשיך את כושרו הטוב גם בעונה הנוכחית, יעבור ניתוח בברך הפצועה והוא צפוי להחמיץ את שארית העונה.

"קרלוס סובב את הברך במהלך המשחק מול ריאל", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון, "בבדיקה שנעשתה לשחקן נתגלה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס, מה שמצריך ניתוח. אנחנו מאחלים לו שיעבור הכל במהרה, ושיחזור למגרשים בהקדם".

מדובר במכה אנושה עבור סוסיאדד, שכן חלון ההעברות בספרד כבר נסגר, ומויס לא יוכל לצרף חלוץ שימלא את מקומו של ולה. בהיעדרו, אימנול אגירצ'ה ואלפרד פינבוגאסון, שחקני ההתקפה של הבאסקים שעד עתה כבשו שני שערים בצוותא, ייאלצו לקחת אחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully